سرمربی سابق منچستریونایتد پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد

رالف رانگنیک در بیانیه ای اعلام کرد که قصد ندارد از سمت فعلی خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش برای سرمربیگری بایرن مونیخ استعفا دهد. در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره معامله رنگنیک با باواریایی ها منتشر شده است، گزینه ای که در ذات بسیاری از هواداران تیم مونیخی نبود و با واکنش های منفی آنها همراه شد. اما آنها اکنون نفس راحتی خواهند کشید زیرا رانگنیک اعلام کرده است که قصد ندارد نیمکت اتریش را ترک کند.

رانگنیک 65 ساله که هدایت تیم های آلمانی متعددی از جمله اشتوتگارت، هوفنهایم، لایپزیگ، شالکه و هانوفر را بر عهده داشته و در فصل 22-2021 مدتی سرمربی منچستریونایتد بوده است، گفت: من سرمربی تیم ملی اتریش هستم. با تمام وجودم تیم من واقعاً از این کار لذت می برم و مصمم هستم که سفری را که در آن بوده ایم با موفقیت ادامه دهم. در عین حال می خواهم تاکید کنم که این رد بایرن مونیخ نیست، بلکه احترام به تیم فعلی من و تلاش برای رسیدن به اهداف مشترکمان است. هدف ما قهرمانی در جام ملت های اروپاست و تمام تلاشمان را برای پیشرفت در این رقابت ها انجام می دهیم.

قرارداد فعلی رنگنیک با فدراسیون فوتبال اتریش برای مدیریت تیم ملی آن کشور تا پایان جولای 2026 اعتبار دارد و در روز اول ژوئن 2021 به عنوان سرمربی آن تیم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی ترسناک بازی بایرن-رئال از ستاره سابق لیورپول/ آیا او فالگیر است؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی