سرمربی سابق پرسپولیس و راز تعیین تیم قهرمان!


سرویس خبر شماره: 2022168
29 اردیبهشت 1403 ساعت 12:59 |
764

1نقطه نظر

نکونام یا عثمر؟ روی کسب جام تمرکز کنید

حمید درخشان معتقد است در حال حاضر دو تیم پرسپولیس و استقلال شانس مساوی برای قهرمانی دارند و تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد در این مسیر موفق خواهد بود.

سرمربی سابق پرسپولیس و راز تعیین تیم قهرمان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. قرمزها برای کسب عنوان قهرمانی باید سه هفته پایانی لیگ برتر را ببرند و در عین حال منتظر سقوط استقلال به بالای جدول باشند.

حمید درخشان درباره رقابت مجاری ها برای کسب عنوان قهرمانی با خبرنگار ما گفت: شرایط برای هر دو تیم مساوی است و برای هیچ یک از تیم های برتر شرایط خاصی وجود ندارد. در حال حاضر فقط باید ببینیم که توانایی تیم ها برای شکست دادن حریفان چقدر متفاوت خواهد بود. در شرایط پرسپولیس باید با تمرکز بیشتری وارد زمین شود تا پیروز شود و این تمرکز را در زمین پیاده کند و نتیجه خوبی بگیرد تا در نهایت پیروز میدان شود. هر کدام از تیم ها می توانند از نظر روحی و روانی برای رقبا آماده شوند، شانس بیشتری دارند.

وی درباره اختلاف یک امتیازی قرمزها با استقلال و تاثیر نتایج آن تیم بر سرنوشت پرسپولیس گفت: به نظر من پرسپولیس نباید به این موضوع توجه کند و باید روی شکست حریفان تمرکز کند. وقتی پرسپولیس برنده می شود در گوش استقلالی ها خواهد بود و استقلال را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها احساس خطر می کنند. کوچکترین انحراف استقلال می تواند پرسپولیس را جلو ببرد و این تیم به قهرمانی نزدیک شود. بنابراین مهمترین نکته تمرکز بالاست. پرسپولیس فقط باید برد و دنبال استقلال باشد تا این تیم به جایی گیر کند و از نظر امتیازی عقب بیفتد.

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: کل فوتبال ما در حاشیه است و خیلی ها به جای تمرکز و پیگیری کارشان به دنبال بهانه هستند. این در مورد حل مشکل است. به نظر من یک تیم می تواند قوی باشد، روی مسابقاتش تمرکز کند و بدون هیچ بهانه ای برنده شود. داستان هایی مانند حمایت وزیر و وکیل من ساخته شد.

او ادامه داد: بعضی ها عادت دارند اشتباهات خود را به گردن دیگران بیندازند و بگویند این دیگران بودند که باعث شکست ما شدند، در حالی که اینطور نیست و همه تلاش می کنند کار خود را انجام دهند. قضاوت مسابقات هم در دست داوران است و امیدوارم کمترین اشتباه را داشته باشند و حق به حق برسد و تیمی که با تمام قدرت بجنگد و بازی های خوبی انجام دهد قهرمان شود.

1143240

درخشان با اشاره به صحبت های سرمربی استقلال گفت: اگر یک مربی حرفه ای هستید، او روی کار شما تمرکز خواهد کرد. اگر نه، به حاشیه می روید و فکر می کنید که با انجام این کارها به نتایج بهتری دست خواهید یافت و می توانید تمرکز حریف را به هم بزنید. به نظر من این رفتارها زیاد جالب نیست. ما باید اصول را رعایت کنیم و کارمان را درست انجام دهیم تا در نهایت به یک نتیجه خوب برسیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد اسمار ویرا گفت: فکر کنم حالشون خوبه امیدوارم در این سه بازی خوب کار کنند، نتیجه خوبی بگیرند و در نهایت قهرمانی را کسب کنند، زیرا هواداران انتظار دارند که تیم قهرمان شود. آقای عثمر باید تمام تلاش خود را بکند تا اگر قهرمانی هم به دست نیاوردیم، بتوانیم بگوییم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رفتن یحیی و حضور اسمار باعث شد پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشد؟ فکر می کنم روند تیم با جذب بازیکن بهتر شده است. بازیکنان جدید کمک زیادی به پرسپولیس کرده اند و شخصیت جدیدی به این تیم آورده اند. این باعث شد حتی بازیکنان از نظر کیفیت و روحیه پیشرفت کنند. البته در هر صورت آقای اسمار هم تلاش می کند و روند تیم را بهتر کرده است. امیدوارم این روند بهتر و بهتر شود و بتوانیم به نتایج بهتری برسیم.

درخشان در پایان درباره تمدید قرارداد اسمار در پایان فصل گفت: باید در پایان فصل ارزیابی کنیم و ببینیم روند آنها چگونه پیش رفت و سپس تصمیم گیری کنیم. قهرمانی نباید در این تصمیم ملاک باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی