سرمربی سنگال: از بازی با ایران بسیار خوشحالیم

* مقابل ایران انتظار چه سبک بازی را داشته باشیم؟
بازی جدی و با حریف خوبی خواهد بود. ما کیلومترها سفر کردیم تا بتوانیم این نوع مسابقه را انجام دهیم. خوشحالیم که با تیم بسیار خوبی مثل ایران روبرو هستیم که در پویایی خوبی قرار دارد.

* ایران بهترین انتخاب آسیاست، سنگال در آفریقا هم… این مسابقه را چطور پیش بینی می کنی؟
ما می‌دانستیم که ایران یک پله بالاتر از بولیوی است، بنابراین می‌توانم بگویم بازی با آن‌ها همان بازیی است که به دنبال آن هستیم. ابتدا برای بازی با بولیوی و سپس با ایران آماده شدیم. اگر ایران بهترین تیم آسیا نیست، مطمئنا یکی از بهترین های این قاره است. یعنی حریف خوبی انتخاب کرده ایم. این تیمی است که به جام جهانی رفته است. بنابراین ما انتظار یک بازی جذاب را داریم. در این زمان که بازی های دوستانه کمیاب است، بسیار خوشحالیم که می توانیم با ایران بازی کنیم.

آلیو سیسه می گوید انتظار دارد بازیکنان تیمش رقابتی جدی و حرفه ای مقابل ایران به نمایش بگذارند.

سرمربی سنگال: از بازی با ایران بسیار خوشحالیم

* این تیم فعلی به جام جهانی می رود؟
نمی دانم. کمتر از 2 ماه با این مسابقات فاصله داریم و همانطور که می دانید و می دانم بین شهریور تا آبان اتفاقات زیادی می تواند بیفتد. در هر صورت ما مقابل بولیوی یک تیم رقابتی به میدان فرستادیم و برایمان مهم است که مقابل ایران هم همین کار را انجام دهیم. این یک بازی بسیار رقابتی بین دو تیم راه یافته به جام جهانی خواهد بود که می خواهند به خوبی آماده شوند و مسابقات خود را در قطر خوب آغاز کنند.


سرویس خبر شماره: 1845386
5 اردیبهشت 1401 ساعت 08:30
3.2 هزار |

0نقطه نظر

این رقابتی است که ما را به جام جهانی می رساند

سیسه در این نشست خبری به تمجید از ایران پرداخت و اعلام کرد از رویارویی با تیم بسیار خوبی مثل ایران خوشحالیم.

* با وجود عملکرد خوب پپه ماتار سار، پته سیس و پاپ گویه مقابل بولیوی و در خط هافبک، آیا می توانی امیدوار به اعزام تیم دیگری مقابل ایران به میدان باشید؟ مثلا همین تیمی که می توانیم در جام جهانی ببینیم؟
همیشه باید رقابت کنی، فوتبال همین است. همه بازیکنان می خواهند بازی کنند. عملکرد آنهایی که از ابتدا مقابل بولیوی شروع کردند مرا شگفت زده کرد. این نشان می دهد که آنها ویژگی های بالایی دارند. هدف دقیق ما در این 2 مسابقه این است که 2 تیم تشکیل دهیم تا به کسانی که در تیم های باشگاهی خود زیاد بازی نمی کنند یا بعداً به اردو ملحق شده اند فرصت بازی بدهیم. این 2 مسابقه فرصتی بود تا نه تنها از نظر کیفی بلکه از نظر کار گروهی نیز عملکردمان را ارتقا دهیم.

* اهمیت دیدار با ایران در چشم انداز جام جهانی چیست؟
ما در جام ملت های آفریقا جنگیدیم تا این فرصت را به ما بدهیم تا حریفانمان را به خوبی برای جام جهانی آماده کنیم. دیدار با ایران بازی جذابی است که به ما امکان می دهد تیم خود را توسعه دهیم. من انتظار یک مسابقه رقابتی را دارم و دقیقاً همان رقابتی است که ما را در راه جام جهانی جلو می برد. در این بازی باید با جدیت و حرفه ای بودن کنار بیایید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی ایران و سنگال امشب در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آلیو سیسه سرمربی شیرهای ترانگا دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* سنگال قبل از جام جهانی 2002 از سد بولیوی گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه یافت. آیا بازی با بولیوی را نوعی خرافات می دانید که سنگال می تواند این بار تا این مرحله پیش برود؟
نمی توانم بگویم خرافات است، به نظرم طلسم است. اگر بولیوی به ما فرصت می داد خیلی خوب می شد، اما فکر نمی کنم این خرافه بود که قبل از رفتن به جام جهانی با آنها روبرو شدیم. بولیوی حریفی است که سبک بازی اش شبیه اکوادور حریف ما در جام جهانی است و ما این تیم را از بین رقبای زیادی انتخاب کرده ایم.