سرمربی سنگال: ایران تیمی است که به دنبالش هستیم


سرویس خبر شماره: 1845173
03 اردیبهشت 1401 ساعت 08:30
13.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آنها اروگوئه را بردند و اعتماد به نفس بالایی دارند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال سنگال شب گذشته در دیداری دوستانه با گل های سادیو مانه و بولای دیا موفق شد از سد بولیوی بگذرد. آنها 14 مهرماه در اتریش به مصاف شاگردان کی روش می روند. سرمربی شیرهای ترنگا گفت بازی با تیم ملی ایران بازی پیچیده ای خواهد بود.

آلیو سیسه می گوید دیدار با ایران بازی پیچیده ای خواهد بود زیرا آنها به خودشان اعتماد دارند.

سرمربی سنگال: ایران تیمی است که به دنبالش هستیم

وی ادامه داد: در جام جهانی گذشته بعد از سه بازی حذف شدیم. برای این جام جهانی اولین هدف عبور از مرحله گروهی خواهد بود. از لحظه صعود گروه مشخص است که مسابقات به صورت حذفی برگزار می شود. در این مورد ما تجربه کافی داریم. اول اینکه باید بازی های مرحله گروهی را خیلی آرام برگزار کنیم. برخی ما را در مرحله یک هشتم نهایی و برخی دیگر در یک چهارم نهایی می بینند، اما فلسفه ما این است که بازی به بازی پیش برویم. ما از بولیوی عبور می کنیم سپس به ایران حمله می کنیم. این یک بازی بسیار مهم اما پیچیده خواهد بود. ما آرام، اما منطقی پیش می رویم.

او همچنین درباره ترکیب اصلی سنگال گفت: ما کارهایی مانند قرار دادن مصطفی نام در پست دفاع راست را امتحان کردیم. همچنین دیدن بازیکنانی مانند پاپ ماتر سار یا پاپ گویه مهم بود، آنها راضی کننده بودند. درست مثل بالو توره که خیلی قوی بود. تقریباً پاته سیس را فراموش کردم. او در خط هافبک کار بزرگی انجام داد. او تعادل را به ارمغان آورد. وقتی به صورت تیمی بازی می کنیم، نمایش خوبی ارائه می دهیم. من این احساس را داشتم که بازیکنان می خواهند با هم بازی کنند، حمله کنند و دفاع کنند. اینگونه به آرزوهایمان خواهیم رسید.

در نهایت سیسه در خصوص انتخاب سیستم این تیم پاسخ داد: بحث استفاده از سیستم 532 مطرح شده و بازیکنانی داریم که می توانند در این سیستم بازی کنند. اما هنوز 2 ماه تا جام جهانی باقی مانده و مهم این است که ثابت قدم باشیم و همه چیز را زیر و رو نکنیم. اول از همه، شما باید تکامل پیدا کنید. با این حال، دو سیستم 343 یا 532 را می توان با توجه به دوره مسابقه تغییر داد. ما قبلا مجبور بودیم. ما در تمرینات روی آن کار می کنیم اما هنوز آن را اجرا نکرده ایم زیرا هنوز ترجیح می دهم به اصولی پایبند باشم که به ما اجازه می دهد جام ملت های آفریقا را ببریم و به جام جهانی صعود کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آلیو سیسه در نشست خبری پس از بازی با بولیوی با بیان اینکه بسیاری سنگال را تیم آفریقایی بیشترین رقابت برای جام جهانی می دانند، گفت: پنج کشور آفریقایی به این جام جهانی راه یافته اند و باور کنید همه این کشورها یک امتیاز خواهند داشت. شانس موفقیت سنگال و کشورهای تونس، مراکش، کامرون و غنا. از طرفی تیم خود را آماده می کنیم. اگر صاحب نظران و صاحب نظران فکر کنند که سنگال پرکارترین تیم آفریقایی است، ما را خوشحال می کند، اما چیزی را تغییر نمی دهد. ما متواضع می مانیم. این سومین جام جهانی من خواهد بود، بنابراین می دانم که سطح رقابت ها یکسان نیست. باید بر این اساس و با تواضع فراوان برای مسابقات آماده شویم. جاه طلبی های ما ثابت می ماند. ما یکی پس از دیگری در مسابقات پیروز خواهیم شد.

وی در مورد اینکه آیا دیدار با ایران آزمون جدی تری نسبت به بولیوی است، گفت: می توانیم اینطور فکر کنیم. در بازی با بولیوی، به خصوص در نیمه اول، درک خوبی از بازی داشتیم. ما در بخش دفاعی و تهاجمی قدرت بسیار بیشتری گرفتیم. پاس دادن و ضدحملات را خیلی دوست داشتم. اگر بهتر بازی می‌کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. ما نیاز به بهبود کارایی داریم. متاسفم که گل بیشتری نذاشتیم. می دانم که در کل بازی خیلی خوبی بود. ایران ساختار متفاوتی دارد. این تیمی است که به جام جهانی راه یافته و به تازگی اروگوئه را شکست داده است. آنها اعتماد به نفس زیادی دارند. اما دیدار با ایران، اینها بازی های دوستانه ای است که در حال حاضر به دنبال آن هستیم.