سرمربی سویا: باید به خاطر ریکو قهرمان لیگ اروپا شویم

خوزه کاسترو می خواهد فردا شب سویا قهرمان لیگ اروپا شود و می تواند جام را به سرخیو ریکو که در کما است تقدیم کند.

سرمربی سویا: باید به خاطر ریکو قهرمان لیگ اروپا شویم

خوزه کاسترو، رئیس باشگاه سویا که به همراه این تیم (محل برگزاری فینال لیگ اروپا) به بوداپست سفر کرده است، در جمع خبرنگاران به ریکو اشاره کرد و گفت: “من با خانواده سرخیو ریکو در بیمارستان بودم و باید به شما یادآوری کنم که او یکی از ماست و برای او بهترین ها را آرزو می کنم. ساعت ها می گذرد و خوشبختانه او بهتر شده است و ما به وخامت اوضاع رسیدگی نکرده ایم. امیدوارم. که اول سرجیو به خودش بیاید و همه چیز برایش خوب باشد و بعد بتوانیم با پیروزی مقابل رم لیگ اروپا را ببریم و جام را به او بدهیم. باید به خاطر سرهیو قهرمان شویم.”


سرویس خبر شماره: 1940947
ژوئن 09, 1402 در 5:20 ب.ظ
1.8K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو روز پیش اعلام شد سرخیو ریکو دروازه بان اسپانیا پاری سن ژرمن او در بیمارستان بستری شد اما وضعیت او مساعد است. سرخیو ریکو او که برای سویا نیز بازی می کرد، پس از سقوط از اسب خود در ال روسیو (هوئلوا) از ناحیه سر آسیب دید و به گفته کانال سور، او در بیمارستان ویرجن روسیو در سویا بستری شد.

اگرچه هنوز نگرانی‌هایی وجود دارد، اما وضعیت وی پایدار است و در حال حاضر وضعیت تهدیدکننده‌ای برای زندگی وجود ندارد.

1881073

کاسترو ادامه داد: “فصل بسیار سختی بود و ما نتوانستیم در لالیگا خوب کار کنیم. در حالی که به نظر می رسید همه چیز بد پیش می رود و فصل باید تلخ تمام شود، با مندیلیبار همه چیز در دو ماه تغییر کرد و اکنون در فینال هستیم. لیگ اروپا و ما می توانیم این فصل عجیب را با یک جام گرانبها به پایان برسانیم.ما در 6 فینال قبلی قهرمان شده ایم و من خوشبین هستم که این بار هم همه چیز خوب پیش خواهد رفت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی