سرمربی سویا فاش کرد: کار کونده با چلسی تمام شد


سرویس خبر شماره: 1835792
Aug 7, 1401 @ 7:15 ب.ظ
18.5 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

منتظر اعلام رسمی بودیم

مونچی گفت که بارسلونا را به عنوان یک رقیب مستقیم تقویت کندبیایید صادق باشیم. ما رقیب مستقیم بارسلونا نیستیم و نیستیم. رقبای ما ویارئال، بتیس و سوسیداد هستند. از نظر مالی، بارسلونا می تواند هر بازیکن سویا را جذب کند، اما ما این توانایی را نداریم. ما “ما یک جاه طلب هستیم. تیم و هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و در سه سال اخیر به این هدف دست یافته ایم و در فصل آینده نیز تلاش می کنیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مونچی ادامه داد: پیشنهاد اول بارسا کمتر از حد انتظار ما بود و ما آن را رد کردیم، اما پیشنهاد دوم همان چیزی بود که انتظار داشتیم. پیشنهاد بارسا بالاتر از چلسی بود و با وجود اینکه چهارشنبه پیشنهاد دیگری از چلسی دریافت کردیم، خیلی دیر بود. علاوه بر این، پیشنهاد بارسا از هر نظر بهتر بود.”

مونچی، مدیر ورزشی سویا نیز تایید کرد که روز پنجشنبه، دو هفته پیش، انتقال کونده به چلسی نهایی شده است. وی به خبرنگاران گفت: در شروع فصل نقل و انتقالات درخواست های زیادی برای کونده به باشگاه رسید اما فقط چلسی پیشنهاد رسمی داد. پنجشنبه گذشته توافق کامل بین کونده و چلسی انجام شد و ما نیز پیشنهاد چلسی را پذیرفتیم. همه چیز برای اعلام بیانیه رسمی نقل و انتقالات آماده بود، اما چلسی در آخرین لحظه تردید کرد. کناره گیری چلسی به بارسلونا اجازه داد تا اولین پیشنهاد خود را دوشنبه گذشته ارائه دهد.

مونچی، مدیر ورزشی سویا، تایید کرد که ژول کوند ابتدا با چلسی به توافق رسید، اما تاخیر باشگاه انگلیسی باعث شد تا او به بارسلونا برود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته رسما از انتقال ژول کوند از سویا خبر داد. مدافع فرانسوی اولین گزینه ژاوی برای تقویت خط دفاعی بود و پس از کش و قوس های فراوان سرانجام راهی بارسلونا شد. تا 10 روز پیش به نظر می رسید انتقال کونده به بارسلونا قطع شده و او به چلسی خواهد پیوست. حتی خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در پاسخ به یکی از هواداران بارسا گفت که کونده بازیکن چلسی است اما ناگهان به او پشت کرد و حالا کونده بازیکن بارسلونا است.