سرمربی صربستان: حق شکست مقابل انگلیس را نداشتیم


سرویس خبر شماره: 2049161
28 ژوئن 1403 ساعت 02:03 |
673 امتیاز خبر

2نقطه نظر

دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان گفت که تیمش شایسته شکست امشب مقابل انگلیس نیست.

سرمربی صربستان: حق شکست مقابل انگلیس را نداشتیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال صربستان در گروه C یورو 2024 به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در این دیدار جود بلینگهام برای انگلیس گلزنی کرد و تلاش صرب ها برای جبران این گل تا پایان بازی بی نتیجه ماند.

2044504

دراگان استویکوویچ سرمربی صربستان درباره بازی امشب گفت:دوسان تادیچ به دلایل تاکتیکی روی نیمکت بود، می‌خواستم او را در 45 دقیقه دوم با انرژی جدید داشته باشم. این یک تصمیم تاکتیکی بود.

بازی؟

مسابقه خیلی خوبی بود. کیفیت فوق العاده ای از هر دو تیم دیدیم. انگلیس تیم بسیار خوب و قدرتمندی است، اما ما بازی بسیار شجاعانه ای انجام دادیم. ما به سبک فوتبالی بازی کردیم که در نظر داشتیم. به لطف تعویض ها توانستیم به جایی که می خواستیم برسیم و توپ را به خوبی کنترل کنیم.

عملکرد و نتایج تیم؟

به کاری که انجام دادیم افتخار می کنم، مستحق باخت نبودیم اما ادامه می دهیم. البته از نتیجه راضی نیستم، اما این اتفاق افتاد و زمان کافی برای استراحت و ریکاوری داریم. مقابل اسلوونی هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می دهیم، باید در این دیدار پیروز شویم. به همه بازیکنان امشب تبریک می گویم، هیچ ناامیدی جز نتیجه نیست. باخت را دوست ندارم، اما این بخشی از کار است.”

عملکرد رایکویچ؟

او عالی بود، او یک دروازه بان بزرگ است. ما سه دروازه بان بزرگ داریم. چند روز پیش تصمیم گرفتم امروز به او فرصت بدهم و دیدید که عملکرد فوق العاده ای ارائه کرد.

فیلیپ کاستیک مصدوم شد؟

فردا خواهیم دید که وضعیت چگونه است. او فردا معاینه پزشکی خواهد داشت. او مقداری درد در قسمت خارجی زانو احساس کرد، ممکن است رباط باشد، اما نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم. او اکنون روی زانوی خود یخ می گذارد و فردا بیشتر می دانیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی