سرمربی غنا: داور به رونالدو گل داد

رونالدو در این بازی گل زد
اگر کسی گل زده است باید به او تبریک گفت. اما این گل در واقع هدیه داور بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی تیم ملی غنا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

دلیل ناکامی غنا؟
داور از داور چهارم و ناظر فیفا پرسیدم که آیا می توانم خیلی آرام و مودبانه با داور صحبت کنم؟ اما گفتند داور در بازی است و امکان ندارد. فکر می کنم بعد از بازی داوری را آنالیز می کنند اما باید وقت داشته باشند که به حرف یکی از مربیان گوش کنند.

پنالتی که داور به سود پرتغال اعلام کرد، باعث تغییر بازی شد
تصمیم داور برای اعلام پنالتی بسیار بد بود. بازیکن ما توپ را زد نه بازیکن حریف. نمی دانم چرا از VAR برای بررسی صحنه استفاده نشده است. هر چه فکر می کنم، هیچ توضیحی به نظرم نمی رسد. داور امروز به سود ما سوت نزد.

اتو آدو سرمربی غنا پس از باخت 3-2 تیمش مقابل پرتغال، داور را عامل باخت غنا دانست.

سرمربی غنا: داور به رونالدو گل داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرتغال امشب در دیداری پرهیجان در گروه H خود در جام جهانی قطر موفق شد در دیداری هیجان انگیز غنا را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. یکی از عوامل این پیروزی، پنالتی به نفع پرتغال بود که کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه غنا به زمین زده شد تا اولین گل بازی را به ثمر برساند.


سرویس خبر شماره: 1855363
03 دسامبر 1401 در 11:05 ب.ظ
21.3 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

اتو آدو، سرمربی تیم غنا در پایان از تصمیم داور آمریکایی برای اعلام این پنالتی و دیگر تصمیمات او انتقاد کرد و گفت که این داور سه امتیاز از تیمش گرفته است.

آیا داور به دلیل خطای بازیکن رونالدو پنالتی اعلام کرد؟
باید از داور بپرسید. من نمی توانم آن را ثابت کنم. بازیکن ما برای ضربه زدن به توپ حرکت کرد و سپس با بازیکن حریف تماس گرفت. نمی دانم چرا VAR به این صحنه توجه نکرده است. اگر ویدیو را با حرکت آهسته تماشا کنید، خواهید دید که ما فقط توپ را زدیم. در واقع حتی بازیکن ما هم خطا شد.