سرمربی قبلا علاقه خود را به نات فیلیپس تایید کرده است – مدافع لیورپول موافق است – باشگاه لیورپول

در حالی که قیمت لیورپول ممکن است یک عامل بازدارنده باشد، علاقه تایید شده به نات فیلیپس در تابستان امسال وجود دارد، و این مدافع به عنوان بازدارنده این انتقال است.

فیلیپس دو سال از قراردادش در آنفیلد باقی مانده است و با شانس کمی برای پیشرفت در باشگاه فعلی خود، احتمالا به دنبال خروج است.

پس از چهار دوره قرضی جداگانه، این باید به صورت دائمی باشد و لیورپول گزارش شده است که به دنبال مبلغی در حدود 8 میلیون پوند برای مدافع میانی خود است.

خواندن: لیورپول امیدوار است با فروش 4 بازیکن، 83 میلیون پوند جذب کند

ایپسویچ که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است و تیم بوندسلیگا ماینتس از جمله باشگاه هایی هستند که علاقه مند به یک معامله احتمالی هستند.

اما این کاردیف است، جایی که فیلیپس نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی سپری کرد، که قبلا علاقه خود را به این بازیکن 27 ساله تایید کرده است.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 31 ژوئیه 2022: ناتانیل فیلیپس، بازیکن لیورپول در حین آماده سازی قبل از بازی قبل از بازی دوستانه پیش فصل بین لیورپول اف سی و آر سی استراسبورگ آلزاس در آنفیلد.  استراسبورگ 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 31 ژوئیه 2022: ناتانیل فیلیپس، بازیکن لیورپول در حین آماده سازی قبل از بازی قبل از بازی دوستانه پیش فصل بین لیورپول اف سی و آر سی استراسبورگ آلزاس در آنفیلد.  استراسبورگ 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مربی ارول بولوت – که اوایل ماه ژوئن قرارداد دو ساله جدیدی را با کاردیف امضا کرد – در ماه آوریل به رادیو بی بی سی ولز گفت که اگر بخواهد سرمربی بماند، می خواهد فیلیپس بماند.

بولوت گفت: “اگر فصل بعد دوباره مربی اینجا باشم، نمی دانم، اما دوست دارم او را دوباره اینجا ببینم.”

«نات در ژانویه آمد و خیلی خوب جا گرفت. او یکی از رهبران دفاع است.»

و فیلیپس در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از یک ماه، خود اعتراف کرد که “مطمئناً” یک ارتباط مجدد با کاردیف را در نظر خواهد گرفت.

تغییرات زیادی در لیورپول در حال وقوع است، بنابراین چیزهای زیادی در آنجا وجود دارد. آنها چیزهای زیادی برای حل کردن خودشان دارند.

لیورپول، انگلیس - دوشنبه، 15 آگوست 2022: ناتانیل فیلیپس از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و باشگاه کریستال پالاس در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلیس - دوشنبه، 15 آگوست 2022: ناتانیل فیلیپس از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و باشگاه کریستال پالاس در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مطمئناً (بازگشت به کاردیف) را در نظر خواهم گرفت. من از زمانم در اینجا لذت بردم، از بازی منظم لذت بردم. می خواهم به فوتبال معمولی ادامه دهم و از فوتبالم لذت ببرم.

هر بار که باشگاه‌ها را جابه‌جا می‌کنید، چیزهای زیادی در هوا وجود دارد. من این کار را چند بار با وام انجام داده ام، بنابراین می توانم بگویم که بیشتر از برخی افراد به آن عادت کرده ام.

“من میدانم این کار را چگونه انجام دهم. من اکنون کاردیف را می شناسم و این کار را انجام داده ام.”

سنگاپور - جمعه، 15 ژوئیه 2022: ناتانیل فیلیپس از لیورپول در جریان بازی دوستانه پیش فصل Standard Chartered Singapore Trophy بین باشگاه لیورپول و باشگاه کریستال پالاس در ورزشگاه ملی سنگاپور.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)سنگاپور - جمعه، 15 ژوئیه 2022: ناتانیل فیلیپس از لیورپول در جریان بازی دوستانه پیش فصل Standard Chartered Singapore Trophy بین باشگاه لیورپول و باشگاه کریستال پالاس در ورزشگاه ملی سنگاپور.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

به گزارش ولزآنلاین، منابعی در تیم چمپیونشیپ احتمال انتقال فیلیپس دیگر را رد نکرده اند، اگرچه بولوت در مورد قرضی دوم تردید کرده است.

از نظر تغییر دائمی، قیمت درخواستی 8 میلیون پوندی لیورپول مانعی برای کاردیف است که از سال 2019 بیش از 5.5 میلیون پوند برای خرید یک بازیکن خرج نکرده است.

پس از سقوط به چمپیونشیپ در آن تابستان، بلوبردز در طول پنج سال 21.8 میلیون پوند برای بازیکنان هزینه کرده است.

https://www.thisisanfield.com/2024/06/manager-has-already-confirmed-interest-in-nat-phillips-liverpool-defender-agrees/ منبع: