سرمربی لیگ برتری به 4 بازیکن با کت قرمز کمین کرد!/ شعبه دوم پرسپولیس مقصد جدید مزد یحیی است.

حمید مطهری هم مانند ابتدای فصل با حضور در نساجی به عنوان سرمربی با بازیکنانی چون علی شجاعی، محمد شریفی و علیرضا ابراهیمی به عنوان بازیکنان مازاد یحیی گل محمدی قرارداد امضا کرد.

با وجود اینکه یحیی گل محمدی هنوز بازیکنی را به لیست مازاد خود اضافه نکرده است، اما بدون شک در صورت اضافه شدن عیسی آل کثیر به لیست پرسپولیس، یک مهاجم از بین حامد پاکدل و مهدی عبدی از لیست حذف می شود و شنیدیم که حمید مطهری نیز در شرایطی به دنبال جذب یکی از آنها به خصوص مهدی عبدی است که سرمربیانی مانند امیر قلعه نویی و مورائیس نیز تمایل خود را برای جذب عبدی نشان داده اند.

از سوی دیگر زمزمه هایی مبنی بر جذب بازیکن آسیایی به گوش می رسد که هنوز نمی توان روی آن حساب کرد اما در صورت جذب بازیکن آسیایی و جدایی وحدت حنان اف، حمید مطهری نیز برای جذب این بازیکن می رود.

به همه اینها باید گمانه زنی ها مبنی بر جدایی چند بازیکن دیگر از پرسپولیس مانند سیامک نعمتی به دلیل کم کاری آنها را نیز اضافه کرد که در برخی رسانه ها منتشر شده است. مطهری با توجه به سابقه همکاری و شناخت مردم از جذب آنها دست بر نمی دارد.

با تمام این ویژگی ها باید منتظر ماند و دید کدام بازیکنان از پرسپولیس جدا می شوند و تیم نساجی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب می کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال