سرمربی لیگ برتری روی نیمکت غافلگیرکننده UCL برکنار شد

اسکات پارکر سرمربی برکنار شده باشگاه بورنموث انگلیس هدایت تیم کلوب بروژ که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد را بر عهده گرفت.

سرمربی لیگ برتری روی نیمکت غافلگیرکننده UCL برکنار شد


سرویس خبر شماره: 1862239
ژانویه 11, 1401 در 08:38
7.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کلوب بروژ، اولین چالش مربیگری اسکات پارکر در خارج از انگلستان

پارکر در ابتدا دیدار سختی را با کلوب بروژ تجربه خواهد کرد. او باید شاگردانش را مقابل خونک – رهبر قهرمانی بلژیک – که در 18 بازی اخیر تنها دو بار شکست خورده و بهترین خط دفاعی قهرمانی را در اختیار دارد به میدان بفرستد. البته بزرگترین نگرانی و آزمون این سرمربی انگلیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. جایی که کلوب بروژ قرار است در دو بازی رفت و برگشت با بنفیکا دیدار کند.

1786942
1786943



مجله اخبار فوتبال خارجی

پارکر جایگزین کارل هافکنز شد که کلوب بروژ را به مقام چهارم لیگ بلژیک رساند. این سرمربی جوان که سابقه بازی در تیم های مختلف فوتبال انگلیس مانند چلسی، نیوکاسل، تاتنهام و فولام را دارد، نیمکت نشین تیم هایی مانند فولام و بورنموث نیز هست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی 42 ساله تیم بورنموث پس از باخت سنگین مقابل لیورپول در سپتامبر سال جاری برکنار شده و پس از چند ماه حضور در خانه باید هدایت کلوب بروژ را بر عهده بگیرد. . تیمی که بالاتر از لورکوزن و اتلتیکو مادرید در گروه خود دوم شد و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

شکست 9-0 مقابل لیورپول پایانی تلخ و زودرس برای اسکات پارکر بود که در 3 بازی از 4 بازی اول خود در لیگ برتر برای بورنموث شکست خورد. این مربی جوان پس از تجربه تلخی که در لیگ برتر انگلیس داشت، حالا می خواهد برای اولین بار خارج از انگلیس مربیگری کند.