سرمربی مجارستان: من مقصرم، دنبال مقصر نباش


سرویس خبر شماره: 2048822
26 ژوئن 1403 در 7:46 ب.ظ.
671

0نقطه نظر

مارکو روسی، سرمربی تیم ملی مجارستان می گوید مسئولیت شکست مقابل سوئیس را بر عهده می گیرد.

سرمربی مجارستان: من مقصرم، دنبال مقصر نباش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال مجارستان امروز در گروه A یورو 2024 به مصاف سوئیس رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

مارکو روسی، سرمربی مجارستان در نشست خبری پس از بازی گفت: نیمه اول به غیر از هفت یا هشت دقیقه اول بسیار بد بود و ما بسیار منفعل بودیم. مقابل این تیم ها در این سطح کار بسیار سختی خواهد بود. من به دنبال مقصر نیستم. من مربی هستم، بنابراین من مسئولیت این شکست را بر عهده بگیرد.

2043905

سوئیس؟
سوئیس یک تیم بسیار باتجربه با بازیکنان باکیفیت در سراسر زمین و کیفیت بدنی بسیار خوب است. وقتی بازی 2-1 شد، ما فشار زیادی آوردیم و وارگا تقریباً یک گل دیگر به ثمر رساند. اما آنها از تجربیات خود استفاده کردند، سرعت بازی را کاهش دادند و از تفکر خود به درستی استفاده کردند. خیلی ناراحتم که در پایان بازی اینطور گل زدیم.”

بازی بعدی؟
اصلاح اشتباهاتی که مرتکب شده ایم سخت است. بازیکنان ما هر روز چنین اشتباهاتی را مرتکب نمی شوند. ما باید همه عوامل را در نظر بگیریم. اشتباهات بخشی از بازی است و بهترین بازیکنان کمترین اشتباه را مرتکب می شوند، اما حتی خودشان هم می توانند مرتکب آن شوند. استراتژی های زیادی برای جلوگیری از اشتباهات فردی وجود ندارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی