سرمربی ملوان: هواداران دوست دارند تارتار در انزلی بماند


سرویس خبر شماره: 2020412
21 مه 1403 در 9:48 ب.ظ.
442

0نقطه نظر

بازیکنان ما همیشه برای سه امتیاز می جنگند.

ملوان مربی، رمز موفقیت این تیم را در همدلی اعضای تیم و روابط خوب مهدی تارتار با بازیکنان می گوید.

سرمربی ملوان: هواداران دوست دارند تارتار در انزلی بماند

به گزارش Sports Trois، بهروز فداکار امروز در نشست خبری پیش از دیدار ملوان و شمس آذر قزوین به جای مهدی تارتار حاضر شد و گفت: شمس آذر یکی از تیم های خوب این مسابقات به حساب می آید و در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است اما ملوان هم تیمی است که برای هر بازی برنامه دارد. تیم شمس آذر را به خوبی می شناسیم و با کادر فنی محترم تیم ملوان آنالیز کرده ایم. ما به اینجا آمدیم تا برنده شویم و نه فقط برای بازی و رفتن. امیدواریم فردا بازی خوبی داشته باشیم و هر تیمی که شایسته آن باشد و بهترین بازی را داشته باشد برنده خواهد شد. انتظار داریم تماشاگران خوب ملوان مثل همیشه در این دیدار ما را تنها نگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تساوی رضایت ملوان را جلب می کند یا به دنبال سه امتیاز هستند؟ اتفاقات مسابقه در زمین می گذرد و امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد امتیاز بگیرد. ضمن اینکه تیم فنی ما تیم شمس آذر را به خوبی آنالیز کرده است و نقاط قوت و ضعف تیم شمس آذر را به خوبی می شناسیم. ما این هفته کار کرده ایم و امیدواریم بازی طبق برنامه پیش برود و بتوانیم با سه امتیاز برگردیم، چون مردم انزلی تماشا نمی کنند که ملوان چه تیمی بازی می کند. ما و بازیکنان همچنان برای کسب سه امتیاز می جنگیم و امیدوارم با دست پر از اینجا برویم.

ملوان مربی راز موفقیت این تیم در این فصل را توضیح داد: راز این موفقیت را در همدلی و پرسنل خوب در دسترس ملوان می بینم. آقای تارتار زمان زیادی را صرف کار با تیم می کند و روابط خوبی با بازیکنان برقرار می کند. فکر می کنم این همدلی بازیکنان و کادرفنی است که به ما اجازه داد تا به این مرحله برسیم. امیدوارم با ادامه کار و بازی 4-3 بعدی، بدشانسی هایی که در هفته های اخیر گریبان تیم ملوان را گرفته به پایان برسد و بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

مهدی تارتار، سپس صالح نیا، احمدپور، ایراندوست، نوری و زارع نشان دادند که مربیان غیربومی هم می توانند در ملوان نتیجه بگیرند؛ آیا به عنوان پیشکسوت ملوان موافق تمدید قرارداد او هستید؟ عابد در پاسخ به این سوال گفت: شما به کسانی اشاره کردید که همگی اسطوره قایقرانی هستند و برای این باشگاه زحمت کشیده اند. بالاتر از همه آقای صالح نیا که پدر فوتبال گیلان هم هست. انزلی ها خیلی آقای تارتار را دوست دارند و با نتایجی که گرفته اند می خواهند او اینجا بماند. همه چیز بستگی به حمایتی دارد که ساکنان شهر و استان از ملوان می کنند. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که آن چیزی که طرفداران دوست دارند اتفاق بیفتد.

2020393

وی درباره غایبان ملوان در جلسه فردا توضیح می دهد: بقیه بچه ها را داریم به جز آقایان باقرپسند و حسین صادقی که مصدومیتشان جدی نیست.

فداکار در پایان درباره حضور هواداران در بازی فردا گفت: فکر می کنم بازی بسیار خوبی است. ضمن اینکه هواداران قزوین و ملوان بینندگان بسیار خوبی از این مملکت هستند. امیدوارم از بازی استقبال شود و آن که سوت می زند حق را به صاحب حق بدهد و فریب نخورد. علاوه بر این، ما از داوران انتقاد می کنیم، زیرا هر داوری ممکن است اشتباه کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی