سرمربی مورد علاقه تاتنهام برای جانشینی کونته

پوچتینو در نوامبر 2019 از مدیریت تاتنهام او پس از پنج سال و نیم برای ترک این باشگاه اخراج شد. او در تمام این سال ها یکی از چهره های محبوب بین هواداران و بازیکنان این تیم باقی ماند و به همین دلیل بحث بازگشت او به نیمکت این تیم همچنان مطرح است. تاتنهام حتی با پوچتینو در سال 2019 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. با این حال او از لیورپول شکست خورد. پوچتینو پس از پایان همکاری خود با پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته، اکنون بدون تیم است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تساوی 3-3 مقابل ساوتهمپتون در حالی که تاتنهام تا 15 دقیقه پیش با نتیجه 1-3 پیش بود، کونته را به شدت از عملکرد بازیکنانش عصبانی کرد. او پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران به انتقاد شدید از آنها پرداخت و همه تقصیر باخت را به گردن بازیکنانش انداخت که باعث ناراحتی آنها شد. در روزهای اخیر برخی رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که این مربی پشتیبان رختکن تیمش را از دست داده و بسیاری از بازیکنان تاتنهام خواهان برکناری او هستند.

1581170دیروز تلگراف گزارش داد که دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، به دقت در حال بررسی حرکت بعدی این باشگاه است و پیش بینی می شود که کونته تا پایان این هفته برکنار شود. در همین راستا، اسکای اسپورت مدعی شده است که مائوریسیو پوچتینو به شدت مورد توجه بازیکنان تاتنهام قرار گرفته و می خواهد او جایگزین کونته شود. گفته می شود سرمربی آرژانتینی تمایلی به بازگشت ندارد.

1534954


سرویس خبر شماره: 1896926
آوریل 01, 1402 در 10:01 ب.ظ
607

0نقطه نظر

بازگشت احتمالی پوچتینو

بازیکنان تاتنهام مائوریسیو پوچتینو را از دست داده اند و دوست دارند او به جای آنتونیو کونته بازگردد.

سرمربی مورد علاقه تاتنهام برای جانشینی کونته