سرمربی ولز: باید به فرهنگ قطر احترام بگذاریم


سرویس خبر شماره: 1844185
27 سپتامبر 1401 ساعت 10:24
1.1 هزار |

0نقطه نظر


پیج که تیمش قرار است روز پنجشنبه در لیگ ملت‌های اروپا در آستانه جام جهانی به مصاف بلژیک برود، درباره این شرایط گفت: “ما جلساتی را برای بررسی مسائلی که ممکن است برای ما مشکل ایجاد کند برگزار خواهیم کرد. بسیار مهم است که تا زمانی که در این کشور هستیم به فرهنگ این کشور احترام بگذاریم. ما نمی‌خواهیم آگاهانه و عمداً به کسی صدمه بزنیم.
بسیاری از هواداران فوتبال در سراسر جهان به عدم رعایت قوانین حقوق بشر توسط دولت قطر اعتراض کرده اند و انتظار می رود این رقابت ها با جنجال های زیادی همراه باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمان زیادی تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده و تمامی تیم های راه یافته به این مسابقات در حال آماده سازی شرایط برای سفر به این کشور هستند.
ولز پس از 64 سال برای اولین بار به جام جهانی راه یافته است و برای صعود از مرحله گروهی باید در کنار تیم های ایران، انگلیس و آمریکا به رقابت بپردازد.
دولت قطر برای اتباع خارجی که در این مدت وارد این کشور می شوند، قوانین خاصی را اعلام کرده است. پوشش دادن یا نگاه نکردن به قطری ها، استفاده کمتر از دوربین گوشی و نپرسیدن از زنان این کشور.

رابرت پیج سرمربی تیم ملی ولز گفت که جلساتی را برای بررسی شرایط ویژه میزبانی قطر برگزار می کنند تا مشکلی برای این تیم پیش نیاید .

سرمربی ولز: باید به فرهنگ قطر احترام بگذاریم