سرمربی ولز: درس های مهمی برای جام جهانی آموختیم


سرمربی تیم ملی ولز با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: این شخصیت این بازیکنان است، آنها هرگز تسلیم نمی شوند. ما بارها و بارها در برابر حریفان در سطح جهانی ثابت کرده ایم و نشان داده ایم که مصمم هستیم.”
وی در مورد شرایط تیمش افزود: البته تغییرات تاکتیکی خواهیم داشت، بلژیک تیم دوم جهان است، ما از راه دوری آمده ایم و با وجود اینکه 1-2 شکست خوردیم، باز هم توانستیم برای خود موقعیت ایجاد کنیم. نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت. من دوست ندارم منفی باشم. الان یک بازی دیگر باقی مانده است. لیگ ملت ها، بنابراین این یک دستاورد بزرگ برای بازیکنان ما است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844935
1 اردیبهشت 1401 ساعت 10:23 ق.ظ |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ولز شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف بلژیک رفت و مقابل این تیم با نتیجه 1-2 شکست خورد.
این تیم با دو گل از حریف عقب بود و برای جبران این دو گل تلاش کرد و با اینکه یک بار توانست دروازه حریف را باز کند، در نهایت با قبول شکست، منتظر بازی حساس روز یکشنبه مقابل لهستان بود.
پس از پایان آن بازی، پیج به خبرنگاران گفت: “یکشنبه بازی است که ما به دنبال پیروزی هستیم.” درس هایی آموختیم که با خود به جام جهانی خواهیم برد. من در رختکن به بازیکنانم گفتم که این خواسته ماست. ما با کسب سهمیه جام جهانی در واقع خواستار رقابت با کشورهایی مانند بلژیک و هلند شدیم و تا آخر آماده رقابت هستیم.»

رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز گفته است که بازیکنانش آماده بازی با تیم های بزرگ هستند.

سرمربی ولز: درس های مهمی برای جام جهانی آموختیم