سرمربی پاری سن ژرمن از امباپه خواست در دیدار مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کند

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن (PSG) از کیلیان امباپه طلسم خود خواسته است تا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند در دفاع کمک کند. انریکه از شانس تیمش برای صعود به فینال مطمئن است اما معتقد است که برای جبران کسری بازی رفت باید تلاش تیمی انجام شود.

پاری سن ژرمن در بازی دوم نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند کار خود را کاهش داده است.

قهرمان لیگ 1، پاری سن ژرمن، چهارشنبه گذشته (1 مه) در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سیگنال ایدونا پارک با نتیجه 1-0 مقابل بوروسیا دورتموند شکست خورد. نیکلاس فولکروگ در دقیقه 36 تک گل دورتموند را مقابل پاریسی ها به ثمر رساند و با آرامش یک توپ بلند را از عمق زمین به زمین آورد و آن را فراتر از جیانلوئیجی دوناروما زد.

امباپه که در این فصل بیشترین گل مشترک (8) را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است، روز بدی را در دفتر داشت. او در شب سه تلاش داشت که دو تای آن مسدود شد. تنها ضربه ای که از دریای مدافعان دور شد، به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون برگشت.

لوئیس انریکه می خواهد کیلیان امباپه در برابر دورتموند دفاع کند

سه شنبه شب (7 مه) برای بازی برگشت نیمه نهایی، لس پاریسنز در پارک دو پرنس میزبان دورتموند خواهد بود. آنها باید نمایشی بسیار بهتر در پاریس داشته باشند تا به دومین فینال لیگ قهرمانان اروپا (پس از سال 2020) برسند و انریکه از امباپه خواسته است در هر دو سمت زمین موثر باشد.

انریکه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود (از طریق ESPN) وقتی از او پرسیده شد که چگونه می تواند به امباپه کمک کند تا در بازی برگشت تاثیرگذارتر باشد:

از آنجایی که ما یک تیم هستیم، از مهاجمان می خواهیم کمک کنند تا مطمئن شویم که تعداد کمی از توپ ها به دفاع می رسد. همه ما یک تیم هستیم و همه نقشی دارند. حتی ستاره های درجه یک جهان باید به دفاع کمک کنند

سپس این بازیکن اسپانیایی فریاد نبردی با اعتماد به نفس سر داد و از PSG برای غلبه بر دورتموند و رسیدن به فینال حمایت کرد.

او اضافه کرد:

این تنها جمله‌ای است که به زبان فرانسوی می‌دانم، ‘on va gagner’، ما برنده می‌شویم.

این جمله ای است که من دوست دارم و همیشه فکر می کنم تیم من برنده خواهد شد، بنابراین این چیزی است که من می گویم

امباپه در این فصل برای غول های لیگ 1 در فرم هیجان انگیزی بوده است. این بازیکن 25 ساله با انجام 45 بازی در تمامی رقابت ها، 43 بار گلزنی کرده و 10 پاس گل داده است.

https://sportslens.com/news/psg-boss-mbappe-defend-champions-league/ منبع: