سرمربی پرتغالی چه تصمیمی می گیرد؟/ آینده مبهم خارجی های استقلال 2; پای یک گزینه آسیایی در این بین است؟

سرمربی پرتغالی استقلال با جذب بازیکن خارجی سعی در تقویت تیمش دارد؛ سا پینتو که تقریبا از ساختار خط دفاعی آبی ها راضی است به دنبال خرید یک هافبک خارجی بازیساز است تا از چهارمین سهمیه خارجی استقلالی ها برای تقویت خط هافبک استفاده کند.

سرمربی پرتغالی چه تصمیمی می گیرد؟/ آینده مبهم خارجی های استقلال 2;  پای یک گزینه آسیایی در این بین است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سرمربی پرتغالی چه تصمیمی می گیرد؟/ آینده مبهم خارجی های استقلال 2;  پای یک گزینه آسیایی در این بین است؟

سرنوشت متفاوت غریبه های مورد علاقه فرهاد

جستد با مدیران استقلال برای جدایی پس از پایان لیگ بیست و یکم به توافق رسیده و روز گذشته رافائل سیلوا قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کرد. کوین یاماگا و عزیزبک آمونوف با استقلال قرارداد دارند اما اینکه این دو بازیکن به همکاری خود با استقلال ادامه دهند یا خیر مشخص نیست. یاماگا در روزهای اخیر پاسخی به مسئولان باشگاه استقلال برای انجام مقدمات حضور در تمرینات استقلال نداده است و شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی او شنیده می شود و برخلاف عزیزبک آمونوف منتظر شروع تمرینات است تا بتواند خود را به سا پینتو نشان دهد و نظر سرمربی پرتغالی را در مورد عملکرد فنی آنها و نحوه ادامه همکاری طرفین جویا شود.

احتمالاً تمرینات تیم استقلال از فردا (چهارشنبه) آغاز خواهد شد و پس از برگزاری اولین تمرینات، تکلیف بازیکنان مد نظر ساپینتو مشخص خواهد شد اما آنچه مشخص است سرمربی پرتغالی استقلال به دنبال استفاده از بازیکنان خارجی تیمش است. سهمیه خرید و قصد دارد هافبک بازیساز را به استقلال بیاورد.

فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال سعی کرد از حداکثر سهمیه برای جذب بازیکنان خارجی استفاده کند و تصمیم نهایی مجیدی این بود که 3 بازیکن خارجی با یک بازیکن آسیایی به خدمت بگیرد. رودی جستد، کوین یاماگا، رافائل سیلوا و عزیزبک آمونوف. جستد و یاماگا در ترکیب آبی پوشان از هفته های ابتدایی فصل حضور داشتند و سیلوا و آمونوف در نیم فصل دوم به ترکیب استقلال اضافه شدند.

خرید خارجی جدید استقلال; جانشین یاماگا یا آمونوف؟

در صورت جدایی یامگا یا آمونوف، ریکاردو سا پینتو امکان جذب بازیکن خارجی برای تقویت خط حمله استقلال را دارد. البته اگر به جای یاماگا، آمونوف از بازیکنان استقلال جدا شود، ساپینتو می تواند از بین بازیکنان آسیایی فقط به لیدرهای باشگاه استقلال گزینه خرید ارائه دهد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال خریدهای خارجی خوبی برای تیمش داشت و آنها نقش مهمی در قهرمانی آبی ها در لیگ برتر داشتند. از کوین یاماگا که موثرترین بازیکن فصل استقلال بود و بیشترین گل را به ثمر رساند تا جستد که گل تعیین کننده ای در دربی پایتخت زد و سیلوا که عملکردی استثنایی در قلب خط دفاعی از خود به نمایش گذاشت. البته آمونوف که در خط هافبک استقلال قدرت بازی بالایی به نمایش گذاشت.