سرنوشت باورنکردنی اراده کامپیوتر! – تمرین سه

تا اینجای کار، تیم رنس با او خوب بوده است. اسکار گارسیا جاه طلب بود، اما به اندازه کافی برنده نشد. زمانی که رهبران رن تصمیم گرفتند راه خود را از سرمربی اسپانیایی جدا کنند، رن پانزدهم بود و ویل استیل تنها تا جام جهانی به عنوان مربی موقت منصوب شد. در آن زمان استفان دومونت در اولویت بالاتری قرار داشت. اما رهبران رن به سرعت نظر خود را تغییر دادند. حتی اگر این چرخش و ایمان مستمر به ویل استیل به معنای پرداخت 25000 یورو به او برای نیمکت نشینی در هر بازی باشد، زیرا استیل هنوز واجد شرایط لازم برای حضور در یوفا نشده است. شرایط لازم برای نشستن روی نیمکت در این سطح.

حالش خوب است. مهمتر از همه، استیل می خواهد زندگی افسانه ای خود را به روش خودش ادامه دهد. او که طرفدار وستهام است، اعتراف می کند که عاشق اسلاون بیلیچ است. او به یاد می‌آورد: «به‌عنوان یک مربی، باید شخصیت خود را حفظ کنی: وقتی جوان‌تر بودیم، به دیدن وستهام، باشگاه مورد علاقه‌مان می‌رفتیم. این تیم اسلاون بیلیچ با دیمیتری پایت بود. بیلیچ شخصیت جذابی است. و کاریزماتیک اما او هم دیوانه است. یک مربی باید کمی دیوانگی داشته باشد. دیوانه کننده، مبتکر و کاملاً با طراوت. همیشه من را مجذوب خود می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شماره 10 سابق که فوتبال واقعی را رها کرد تا به دانشگاه در انگلیس برود و مربی شود، علاقه زیادی به تاکتیک ها و طرفداران سر الکس فرگوسن داشت. به اعتراف خودش، این بازی به او اجازه داد تا پیام هایش را بهتر منتقل کند و ایده هایش را در دسترس قرار دهد. ایده های بسیار و متنوع، همانطور که همه کسانی که با او کار کرده اند اشاره می کنند، از یانیک فررا، که او را در سنت تروند راه اندازی کرد، تا لوکا السنر یا اسکار گارسیا.

1798196

* بازی ویدیویی که همه چیز را تغییر داد

به طور خلاصه، ویل استیل در رویا زندگی می کند. نام آن قبلاً فراتر از مرزهای فرانسه، در بلژیک و انگلیس طنین انداز شده است، جایی که به پادشاهی کفش های کتانی شیک تبدیل شده است. “من یک زندگی بسیار عادی دارم، او روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی سرگرم شد. حافظه تلفن من در روزهای اخیر بیش از حد بارگذاری شده است، زیرا از سراسر جهان تماس و پیام دریافت می کنم، کمی دیوانه کننده است “شبکه های اجتماعی من در حال انفجار است. مردمی از سنگال، مالی، انگلیس، اما اگر در دو بازی بعدی شکست بخوریم، من بزرگترین بازیکن خواهم بود، بنابراین من به خوبی از واقعیت دنیای فوتبال آگاه هستم. می خواهم روی بازی تمرکز کنم.”

سرمربی رن آنقدر شیفته بازی مربیگری فوتبال بود که در نهایت به آرزوی سرمربی شدن خود جامه عمل پوشاند.

سرنوشت باورنکردنی اراده کامپیوتر!

این روحیه به‌ویژه در برابر تیم باریک کریستوف گوتیه در روز یکشنبه مشهود بود. پس از گل تساوی در آخرین ثانیه، سرمربی رن، همانطور که معمولا دوست دارد، بازی را در زمین برای بازیکنان و هوادارانش توضیح داد. روزنامه‌نگار به او می‌گوید که مربیانی که سعی می‌کنند از طریق سبک بازی پاریس را در خانه اذیت کنند، شناخته شده‌اند. هم در گفتار و هم در رفتار. استیل در میکروفون پرایم ویدئو لبخند می زند که همیشه روی عملکرد و نیاز به نتیجه در بازی تمرکز می کند: «در پاریس امتیاز گرفتن خوب است، اما اگر چهارشنبه مقابل لوریان پیروز نشدی، فایده زیادی ندارد». بازی بعدی

1798195

وقتی فالورین بالوگون در دقیقه 95 گل تساوی تیمش را مقابل پاری سن ژرمن به ثمر رساند، تنها یک چیز در ذهنش بود و آن این بود که شادی خود را با سرمربی 30 ساله خود، ویل استیل، تقسیم کند.


سرویس خبر شماره: 1868497
16 فوریه 1401 ساعت 04:07 |
9.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

استیل، جوان ترین مربی اروپایی در لیگ های بزرگ

ویل استیل که از زمان حضورش در رن در اکتبر گذشته شکست نخورده است، بار دیگر در برابر پاری سن ژرمن ثابت کرد که یک استعداد واقعی در حرفه مربیگری است. او با 30 سال سن جوان ترین مربی پنج لیگ معتبر اروپایی است. بشقاب پرنده ای که با سوخت رویاهایش دنیای فوتبال را طی کرد. آغاز سفرنامه او توسط بازی Football Manager نوشته شده است، اما پایان این داستان که شبیه یک افسانه است، تا سال ها باز خواهد ماند.

الکسیس فیلیپس، ستاره 23 ساله رن می گوید: “فکر نمی کنم بازیکنی مقابل ویل یا کسی باشد که او را دوست نداشته باشد. همه او را دوست دارند، شیوه اداره تیم را دوست دارند. این نشان می دهد که او مربی خوبی است.” . او یک برادر است، هیچ دیواری بین کار او به عنوان یک مربی و شخصیت اصلی او وجود ندارد، او یک دستیار بود و شما با او صحبت می کردید و می خندیدید و او الان که مربی اصلی است همان است. او تغییر نکرد. اما اگر اشتباه نکنم او دوست ندارد که او را مربی خطاب کنند. !”

ویل استیل، یک دورگه انگلیسی-بلژیکی، زندگی اش با بازی فوتبال منیجر زیر و رو شد: “هیچ وقت فکر نمی کردم که بازی در فوتبال منیجر روی زندگی واقعی من تاثیر بگذارد، اما با نگاهی به گذشته، آن را به وضوح می بینم.” در کودکی غرق این بازی بودم و احتمالاً شعله ای در درونم شعله ور شد که هنوز روی کاناپه می سوزد. راستش من در جوانی وسواس زیادی به این بازی داشتم. من و برادرم دیوانه وار آن را روی کامپیوتر خانواده بازی کردیم. در آنجا «به یاد دارم که وقتی در سینت ترویدن بودم (اولین پست رسمی او در یک باشگاه حرفه ای، به عنوان یک آنالیزور)، همزمان با کار کردن، منیجر فوتبال هم بازی می کردم.