سرنوشت عجیب اعضای تیم اول کی روش

ده سال پیش که کارلوس کی روش برای اولین بار روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران ظاهر شد، خیلی چیزها با امروز متفاوت بود.

سرنوشت عجیب اعضای تیم اول کی روش

میثم بائو دیگر بازیکن 11 نفره تیم ملی کی روش است که پس از بازنشستگی از فوتبال به عنوان کمک مربی مشغول به کار شد.
در این گروه سرنوشت علی کریمی، آندرانیک تیموریان و هادی عقیلی متفاوت بوده است و این سه به شکل های مختلف از دنیای فوتبال حرفه ای حذف می شوند. کریمی پس از چندین سال مربیگری تصمیم گرفت به دلیل نداشتن شرایط از این شغل سخت کناره گیری کند. اما ماجرا برای هادی عقیلی که او نیز به سرنوشت رحمتی در تیم ملی دچار شد متفاوت است و کاپیتان سابق تیم ملی به دنبال فرصتی برای به رخ کشیدن توانایی های مربیگری خود است. درست مثل آندرانیک تیموریان.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند هفته پس از صحبت های مهدی تاج پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با موضوع بازگشت کارلوس کی روش، این مربی صبح دیروز (3 شهریور) برای شروع وارد ایران شد. یک ماجراجویی جدید در دوران حرفه ای طولانی مدت خود است و به زودی باید تیمش را برای شرکت در دو بازی مقابل اروگوئه و سنگال آماده کند. در این بین شاید بد نباشد نگاهی به تغییرات ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در یک دهه گذشته و اولین بازی با کی روش بیندازیم تا متوجه شویم که چقدر سرعت و چقدر اتفاقات متفاوت و نامحسوسی در اطراف ما در حال رخ دادن است.
تابستان 2013 بود که کارلوس کی روش پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت های 2011 در دیدار مقابل ماداگاسکار، جای خود را روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران گرفت. افرادی که در سال های اخیر سرنوشت دیگری پیدا کرده اند و دو نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.


سرویس خبر شماره: 1843860
24 سپتامبر 1401 @ 6:02 ب.ظ
5.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اولین تیمی که با کارلوس بازی کرد

*متاسفانه در چند سال گذشته مهرداد اولادی و هادی نوروری از کشور خارج شدند تا تعدادشان به 9 نفر کاهش یابد.

ترکیب تیم ملی ایران در این دیدار که در تاریخ 26/04/1390 برگزار شد به شرح زیر بود:
مهدی رحمتی پژمان نوری، سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، خسرو حیدری، احسان حاج صفی، میثم بائو، مهرداد اولادی، هادی نوروزی، علی کریمی و کریم انصاری فرد.

در نهایت باید به احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد اشاره کرد که توانستند با کارلوس کی روش بار دیگر سومین جام جهانی خود را در قطر تجربه کنند.
تیم ملی ایران امروز دومین تمرین خود را با بازگشت کارلوس کی روش برگزار کرد که پس از هشت سال از تیم ملی جدا شد و پس از سه سال در آستانه جام جهانی به ایران بازگشت. در زمین شماره 2 زمین اردوی تیم ملی پشت سر گذاشته شد. نزدیک به 40 بازیکن برای رسیدن به دو بازی دوستانه بعدی تلاش می کنند و باید دید با بازگشت کی روش در نهایت کدام 11 بازیکن می توانند نام خود را به عنوان بازیکنان ثابت در لیست اولین بازی قرار دهند. افرادی که 10 سال دیگر نمی دانند کجا هستند و چه می کنند.

درگذشت هادی نوروزی و مهرداد اولادی یکی از اتفاقات تکان دهنده جامعه فوتبال ایران در سال های اخیر بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی رحمتی دیگر باتجربه این تیم است که با کارلوس کی روش اختلاف پیدا کرد و کنار گذاشته شد. چهره ای که از چند سال پیش مربیگری را آغاز کرد و جلوتر از سیدجلال حسینی و خسرو حیدری است که به عنوان دستیار در استقلال و پرسپولیس به کار خود ادامه می دهند. سعید دخی دیگر ملی پوش ایرانی در بازی با ماداگاسکار است که شانس حضور در این بازی را داشت و این روزها با سرمربیگری شمس آذر با کسب 10 امتیاز از 4 بازی لیگ دسته اول در شرایط خوبی قرار دارد. لیگ.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار با مربیگری کی روش مقابل ماداگاسکار با گل سیدجلال حسینی به پیروزی رسید. این مدافع 7 سال زیر نظر کی روش برای تیم ملی بازی کرد اما در آستانه جام جهانی روسیه از لیست بازیکنان خط خورد.