سرنوشت عجیب 2 رقیب ایران در لیگ ملت ها

تیم ملی ولز در شرایطی به کار خود در لیگ ملت های A اروپا پایان داد که به دلیل کسب یک امتیاز در 6 بازی، در بین 16 تیم این رقابت ها در رده شانزدهم قرار گرفت و حالا که انگلیس 2 امتیاز دارد، در صورت کسب امتیاز. نتیجه ای غیر از پیروزی مقابل آلمان، آنها را در رده پانزدهم و تنها یک مکان بالاتر از ولز قرار می دهد.

سه شیرها که در پنج بازی اخیر خود در گروه A لیگ ملت های اروپا هیچ بردی کسب نکرده اند و علاوه بر سه شکست مقابل مجارستان (دوبار) و ایتالیا، امشب در دو دیدار مقابل آلمان و ایتالیا به تساوی دست پیدا کردند. تساوی آلمانی ها به دنبال پیروزی هستند تا پایان تلخی در این رقابت نداشته باشند.

در صورت توقف یا شکست انگلیس در دیدار امشب مقابل آلمان، دو حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به ترتیب در رده های پانزدهم و شانزدهم لیگ ملت های اروپا قرار خواهند گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی انگلیس که با فاصله 4 امتیازی از آلمان، تیم سوم گروه 3 لیگ A کشورهای اروپایی، به گروه B سقوط کرد و عصر امروز با برگزاری نشستی رسمی تلاش می کند اولین پیروزی خود را در این رقابت ها کسب کند. در برابر آلمان تا سرنوشتی مشابه ولز در انتظار آن نباشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس که جام جهانی 2022 قطر را با بازی مقابل ایران آغاز می کند، امشب از ساعت 22:15 در ورزشگاه ومبلی لندن در دیداری رسمی از هفته ششم و هفته گذشته آغاز می شود. از گروه 3 لیگ ملت های اروپا A. آلمان طبقه بندی می شود.


سرویس خبر شماره: 1845347
04 مهر 1401 در 03:17 ب.ظ
24.7 هزار |

هفتنقطه نظر

انگلیس باید مقابل آلمان پیروز شود.

امشب شاگردان ساوت گیت به دنبال اولین برد خود در لیگ ملت ها مقابل آلمان هستند.

    سرنوشت عجیب 2 رقیب ایران در لیگ ملت ها