سرنوشت مبهم پل پوگبا پس از 4 سال محرومیت/بازنشستگی اجباری نزدیک است؟

تست دوپینگ پل پوگبا در ماه آگوست مثبت شد و ماده ممنوعه DHEA که به طور طبیعی تولید تستوسترون را افزایش می دهد، در آزمایشات او پیدا شد. این هافبک 30 ساله از ماه سپتامبر برای یوونتوس بازی نکرده است و دادستان ها ادعاهای او را مبنی بر اینکه او به طور تصادفی مواد مصرف کرده را باور نکردند و تصمیم گرفتند پوگبا را با چهار سال محرومیت، حداکثر مجازات، مجازات کنند. محرومیت پوگبا از 11 سپتامبر 2023 (تاریخ تعلیق موقت او در انتظار تکمیل تحقیقات) تا 10 سپتامبر 2027 است. این بدان معناست که او تا سن 34 سالگی اجازه بازگشت به میادین را نخواهد داشت. اما هافبک در بیانیه ای رسمی که بعد از ظهر پنجشنبه منتشر شد، فاش کرد که قصد دارد به این تصمیم اعتراض کند.

آینده ستاره فرانسوی نامشخص است و او ممکن است تصمیم به بازنشستگی بگیرد. گزارش ها حاکی از آن است که یوونتوس آماده فسخ قرارداد او است، اما باشگاه هنوز درباره این وضعیت اظهار نظر نکرده است.

پوگبا در سال 2022 با انتقال آزاد از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست، اما دومین دوره او در تورین با چندین مصدومیت همراه بود. او در فصل گذشته تنها 10 بازی و در این فصل دو بازی انجام داد. این مرد فرانسوی قبل از دومین حضورش در یوونتوس، شش سال را در منچستریونایتد گذراند و به گران ترین خرید باشگاه از زمان انتقال 89 میلیون پوندی اش در سال 2016 تبدیل شد. پوگبا 225 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و 39 گل به ثمر رساند و 51 پاس گل داد. اما به دلیل عملکرد ضعیف در مراحل آخر حضورش در اولدترافورد، با انتقاد شدید هواداران مواجه شد.

این هافبک موفقیت بیشتری در صحنه بین المللی با فرانسه داشت و 91 بازی ملی برای کشورش انجام داد. او در سال 2018 با آبی ها قهرمان جام جهانی شد و سه سال بعد قهرمان لیگ ملت ها شد.

بیشتر بدانید:

سرنوشت مبهم پل پوگبا پس از 4 سال محرومیت/بازنشستگی اجباری نزدیک است؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی