سرنوشت نامشخص سازمان لیگ پس از انتخابات

سازمان لیگ فوتبال ایران طبق روال گذشته توسط رئیس اداره می شود و در حال حاضر نایب رئیس دوم رسما هدایت وی را برعهده نگرفته است.

سرنوشت نامشخص سازمان لیگ پس از انتخابات

اما خبرها حاکی از آن است که سازمان لیگ تا بعد از جام جهانی با سرپرست اداره می شود و پس از این مهم هدایت آن رسما در اختیار نایب رئیس دوم فدراسیون خواهد بود. اتفاقی که تغییرات دیگری را به خصوص در سطح مدیران سازمان لیگ به همراه خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما تمام احکام صادره از سوی سازمان لیگ به امضای قنبرزاده می رسد و او است که در مورد تغییراتی که در پست های سازمانی ایجاد می شود تصمیم گیری می کند. هر چند اولین اقدام او انتخاب یاور امید به جای صادق درودگر در کمیته بازاریابی سازمان لیگ بود.


سرویس خبر شماره: 1845140
02 مه 1401 ساعت 5:40 ب.ظ.
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

معاون دوم رئیس جمهور فعلا مسئولیت را بر عهده نمی گیرد

منصور قنبرزاده با اشاره به این بند دستور ادامه فعالیت محمدرضا کیشوری فرد در راس سازمان لیگ پس از انتخاب وی به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون در انتخابات 8 شهریور را صادر کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ مجموعه ای است که زیر نظر نایب رئیس دوم فدراسیون فعالیت می کند. اما لزومی ندارد که نایب رئیس دوم برای ریاست سازمان لیگ انتخاب شود. او اجازه دارد شخص دیگری را به عنوان رئیس یا رئیس سازمان منصوب کند. شخصی که زیر نظر معاون دوم رئیس جمهور کار می کند.