سرنوشت 2 بازیکن پرسپولیس به هم گره خورد / فقط یکی باقی مانده است!



به گزارش خبروشی، علی نعمتی، فرشاد فرجی و گئورگی گلسیانی سه مدافع پرسپولیس هستند که در پایان فصل گذشته قراردادشان به پایان رسیده و در لیست تمدید باشگاه قرار دارند.

این در حالی است که با وجود اینکه از اردوی پرسپولیس اخباری مبنی بر مصدومیت پیر گلسیانی و احتمال تمدید نشدن قرارداد او شنیده می شود اما عملکرد درخشان این مدافع باتجربه در تیم ملی گرجستان در یورو 2024 به تنهایی باعث شده تا رضا درویش تماس بگیرد. جورجی. حضور او در ایران برای تمدید قرارداد است.

در کنار گلسیانی، علی نعمتی نیز بازیکنی بود که در لیست تمدید باشگاه پرسپولیس قرار داشت اما به نظر می رسد چند پیشنهاد از سوی تیم های تراکتورسازی و فولاد کار را برای نعمتی برای تمدید قرارداد سخت کرده است. وی در روزهای پایانی مذاکراتش با باشگاه اول پرسپولیس درخواست دریافت کامل مطالبات آنها را داشت. هرچند برنامه باشگاه پرسپولیس هم همین است و قرار است بلافاصله پس از تمدید قرارداد به بازیکنان از جمله نعمتی طرب پرداخت کنند اما به نظر می رسد نعمتی ابتدا درخواست پول کرده و به همین دلیل تمدید قرارداد با او به تاخیر افتاده است.

بر اساس اخبار دریافتی از باشگاه پرسپولیس، در صورتی که علی نعمتی همچنان برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مردد باشد، باشگاه پرسپولیس با دیگر گزینه لیست به توافق رسیده و با فرشاد فرجی آن را تمدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: به بهانه تمدید قرارداد مرتضی پورعلیگنجی با پرسپولیس; عشق به پول یا عشق به تیم؟/ اخاذی از ستاره معروف باشگاه با عکس دو نفره!



سرویس داخلی اخبار فوتبال