سرگیجه در پاریس؛ امباچه اینجا بمان!/ دوستان کیلیان او را با خود می خواهند

وضعیت کیلیان امباپه همچنان بحث برانگیز است. قرارداد او با پاری سن ژرمن در پایان فصل به پایان می رسد که اکنون به او اجازه می دهد آزادانه با سایر باشگاه ها صحبت کند.

به نظر می رسد تصمیم امباپه در سال 2022 بین پاری سن ژرمن و رئال مادرید باشد. در آن زمان او قهرمان فرانسه را انتخاب کرد و این بار نیز لوئیس فرناندز، بازیکن و مربی سابق پاری سن ژرمن معتقد است که این بازیکن 24 ساله همین کار را تکرار خواهد کرد.

فرناندز به Bensport گفت که فکر می کند امباپه در تابستان امسال جایی نخواهد رفت. “بله، فکر می کنم او در پاری سن ژرمن خواهد ماند. وقتی می شنوم که همه می گویند، از رئیس پاری سن ژرمن که در قدرت است و در مورد آن صحبت می کند، وقتی می بینم کیلیان بعد از هر بازی چه می گوید، وقتی می بینم پاری سن ژرمن می خواهد سرمایه گذاری کند. در مرکز فنی جدید ما راندال کولو موانی و عثمان دمبله را آوردیم و آنها دوستانی هستند که کیلیان می خواست با آنها باشد.

اگر امباپه تابستان امسال در پاری سن ژرمن بماند، شانس پیوستن او به رئال مادرید در هر مرحله از دوران حرفه ای اش ممکن است از بین برود زیرا روسای باشگاه، به ویژه فلورنتینو پرز، مطمئناً اعتماد خود را به مهاجم فرانسوی از دست خواهند داد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی