سر جیم رتکلیف برای بررسی 100 روزه منچستریونایتد – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات


اگر پیشنهاد مالکیت مشترک او برای منچستریونایتد توسط هیئت مدیره تایید شود، سر جیم رتکلیف یک بررسی 100 روزه در اولدترافورد انجام خواهد داد.

پس از انتشار خبر خروج شیخ جاسم بن حمد آل ثانی از این روند، پیشنهاد رتکلیف آخرین پیشنهاد روز شنبه بود.

گزارش شده است که این بانکدار قطری از خانواده گلیزر که به نظر او در ارزیابی یونایتد غیرواقعی و خیالباف هستند، “ناامید” شده است.

پیشنهاد شیخ جاسم، اگرچه از نظر ارزش تغییر کرد، همیشه برای کنترل کامل باشگاه بود.

با این حال، پیشنهاد رتکلیف برای سهام اقلیت (25٪) است که به گلیزرها امکان می دهد در آینده نزدیک به موقعیت فعلی خود ادامه دهند. ارزش این پیشنهاد در حدود 1.35 میلیارد پوند است.

تلگراف با توجه به ارزش گذاری فعلی یونایتد در بازار، معتقدند این رقم یک “حق بیمه قابل توجه” است.

گزارش آن‌ها نشان می‌دهد که این پرداخت اضافی تنها از طریق دریچه‌ای است که راتکلیف در اولدترافورد اختیارات کاملی در مورد تصمیمات فوتبالی دارد. از آن زمان مشخص شد که بند پیشنهادی تاجر انگلیسی شامل کنترل کامل بر بخش ورزشی عملکرد یونایتد است.

بن جاکوبز (CBS) ادعا می‌کند که به عنوان بخشی از این فرآیند، مالک Ineos می‌خواهد در مورد عملیات فوتبال تحقیق کند تا مشخص کند کجا می‌توان پیشرفت‌ها را انجام داد.

تصور نمی شود که موقعیت اریک تن هاگ در معرض خطر باشد، به نظر می رسد که این بازیکن هلندی توسط همه چهره های اولدترافورد حمایت می شود.

جاکوبز معتقد است که “ساختار جدید ورزشی” در نظر گرفتن احتمال استخدام جدید در سطح اجرایی است.

پل میچل، سابقاً از تاتنهام هاتسپر و ساوتهمپتون، یکی از نام‌هایی است که برای مدیر ورزشی در صورت لزوم در نظر گرفته می‌شود. آینده جان مورتو، مدیر فعلی فوتبال یونایتد همچنان نامشخص است.

اما آنچه مسلم به نظر می رسد این است که تغییر در اولدترافورد در راه است. مثبت یا منفی بودن آن باید مشخص شود، اگرچه صرفاً چشم انداز یک تحول، موسیقی را به گوش هواداران یونایتد ثابت خواهد کرد.



https://thepeoplesperson.com/2023/10/15/sir-jim-ratcliffe-to-conduct-100-day-review-of-manchester-united-270758/ منبع: