سر جیم رتکلیف می گوید به جای پرداخت هزینه احمقانه برای منچستریونایتد، از آنجا کنار می رود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

این بازیکن 71 ساله مورد سوال قرار گرفت که آیا تلاش او برای یونایتد با دیگر تلاش های تجاری او متفاوت است یا خیر. او پاسخ داد: «این به یک معنا ناگفته نماند زیرا ورزش احساسی است.»


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/20/sir-jim-ratcliffe-says-he-would-walk-away-rather-than-pay-a-stupid-price-for-manchester-united-261543/ منبع:

راتکلیف مصاحبه ای با وال استریت ژورنال انجام داد تلگراف. او از افشای جزئیات پیچیده پیشنهاد مالی خود خودداری کرد، اما اصرار داشت که فقط آنچه را که منصفانه است پرداخت خواهد کرد.

نقل شد که شیخ جاسم اکنون آماده است تا برای یونایتد “بیش از حد” بپردازد، زیرا معتقد است که چنین دارایی باارزشی زیاد به دست نمی آید.

رتکلیف همچنین اضافه کرد که یونایتد را به عنوان یک تجارت نمی بیند، بلکه به عنوان یک “دارایی جامعه” نگاه می کند.

اسکای اسپورت به تفصیل اعلام کرد که پیشنهاد دوم شیخ جاسم روز چهارشنبه ارائه خواهد شد.


سر جیم رتکلیف، میلیاردر INEOS فاش کرده است که برای پرداخت بیش از حد برای منچستریونایتد مورد آزار و اذیت قرار نخواهد گرفت و اگر قیمت معقولانه نباشد، کنار خواهد رفت.

کاری که نمی‌خواهید انجام دهید این است که برای چیزهایی بهای احمقانه بپردازید، زیرا بعداً پشیمان می‌شوید.»

Peoples Person گزارش داد که مذاکرات مثبت بوده و پیشنهاد دوم در راه است.

این غول پتروشیمی اضافه کرد: علاقه ما به آن باشگاه صرفاً برنده شدن است.

چگونه قیمت یک تابلو را تعیین می کنید؟ چگونه قیمت خانه را تعیین می کنید؟ ربطی به هزینه ساخت و رنگ آمیزی آن ندارد.»

این پس از آن صورت می گیرد که رتکلیف شخصاً رهبری هیئت INEOS را بر عهده داشت که روز جمعه در اولدترافورد با مقامات ارشد یونایتد گفتگو کرد.

نمایندگان شیخ جاسم بن حمد آل ثانی روز قبل از رتکلیف در اولدترافورد بودند و همچنین مذاکرات سازنده و سازنده مشابهی با مدیران یونایتد داشتند.