سر و صدای کرم در لندن; دو گل فوق العاده با سر (عکس)

کریم بنزما در نیمه اول بازی رئال مادرید و چلسی موفق شد دو گل دیدنی را با ضربه سر به ثمر برساند.

سه دقیقه بعد بنزما دبل کرد. ارسال لوکا مودریچ از سمت راست این بار در نقطه ای تنگ به بنزما برخورد کرد و او با ضربه سر هنرمندانه خود برای دومین بار دروازه میزبان را باز کرد تا رئال 0-2 پیش بیفتد.


سرویس خبر شماره: 1818459 |
18 جولای 1401 ساعت 00:19 |
16,136 |

1نظرات

هیمو فایفربرگر در سال 1994 در 114 ثانیه ضربه سر خود را برای سالزبورگ دوبل کرد و رکورد دار است. پس از او هرنان کرسپو با اینتر در سال 2002 با دو گل در 117 ثانیه پیش افتاد. کریم بعد از این دو در رده سوم قرار دارد.

کریم اکنون 10 گل در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده و بهترین گلزن فرانسوی تاریخ این رقابت ها در طول یک فصل است. کریم همچنین 81 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است که 69 گل برای رئال مادرید است. او تنها 8 گل از رکورد 321 گل راول فاصله دارد تا بعد از رونالدو به دومین گلزن برتر تاریخ رئال تبدیل شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از 21 دقیقه بازی چلسی و رئال، کریم بنزما روی پاس خوب وینسیوس دروازه چلسی را باز کرد. کریم توپ را خیلی دور از دروازه زد اما ضربه او به قدری قوی بود که دور از دستان مندی به تور چسبید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم بنزما نیز امشب در استمفوردبریج لندن طوفانی در بهترین فصل فوتبالی خود به راه انداخت. ستاره فرانسوی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در سه دقیقه دو گل به مدافع عنوان قهرمانی به ثمر رساند.

این پنجمین گل کریم در دو بازی اخیر رئال در لیگ قهرمانان اروپا بود. او در دیدار قبلی مقابل پیاسجی هت تریک کرد. کریم اکنون در این فصل در 36 بازی 36 گل به ثمر رسانده است. دبل سر او سومین دبل سریع تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است.