سفر بمب نقل و انتقالات استقلال به تهران/م. ستاره امشب آبی خواهد پوشید؟

حضور محبی در استقلال با استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران استقلال مواجه شده و به همین دلیل آبی ها منتظر اعلام رسمی باشگاه در خصوص جذب محمد محبی هستند.

با توجه به روند مذاکرات مسئولان استقلال و باشگاه پرتغالی و توافقات انجام شده، به احتمال زیاد محیبی امشب در تهران خواهد بود و از روز یکشنبه نیز در تمرین استقلال حاضر خواهد شد.

با توجه به اینکه محبی در تمرینات سانتا کلارا حضور داشت مشکل بدنی ندارد و می تواند بلافاصله به تمرینات جمعی استقلال اضافه شود. با این تفاسیر احتمالا شاهد حضور محبی در بازی با سپاهان خواهیم بود. این بازیکن در سپاهان بزرگ شد و راهی اروپا شد و حالا شاید شرایط به گونه ای باشد که در بازگشت به ایران اولین بازی فصل خود را مقابل طلای پوشان اصفهانی انجام دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سران باشگاه استقلال با همتایان خود در این باشگاه پرتغالی برای پرداخت مبلغ رضایت نامه به توافق رسیده اند و روند انتقال محبی به صورت قرضی به آبی پوشان پایتخت به سرعت در حال انجام است. بنابراین جزییات کمی از قرارداد باقی مانده و به نظر می رسد تا ساعاتی دیگر همه چیز نهایی شود و شاهد حضور ستاره جدید در استقلال باشیم.

با وجود خبر سفر محبی به تهران در صبح شنبه، این بازیکن هنوز به تهران سفر نکرده و منتظر اعلام سانتا کلارا است. او نمی تواند بدون کسب مجوز از مسئولان باشگاه پرتغالی به تهران بیاید و با استقلال قرارداد ببندد. بنابراین اگر امروز همه چیز خوب پیش برود، او با بلیتی که باشگاه استقلال برایش رزرو کرده به تهران خواهد رفت.

محمد محبی یکی از مهم ترین شخصیت های نقل و انتقالات فوتبال بوده است. این وینگر قدرتمند تیم پرتغالی سانتا کلارا مورد توجه آبی های تهرانی قرار گرفته و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی نیفتد، انتقال او به زودی تکمیل شود.