سفر مدیرعامل پرسپولیس به سوئیس لغو شد


سرویس خبر شماره: 1852416
17 نوامبر 1401 ساعت 08:33
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده رادو آخرین پرونده خارجی پرسپولیس است، توضیح داد: آخرین پرونده ما مربوط به باشگاه کورتریک بود که 6 هزار یورو به فیفا بدهکار بودیم و آن را پرداخت کردیم. برای خود محمد نادری حدود 100 هزار یورو باید پرداخت می کردیم که من این کار را انجام دادم، اما آن 6000 یورو بابت تاخیر باید به فیفا پرداخت می شد که شنبه پرداخت کردیم و تقریباً هیچ بدهی خارجی نداشتیم و همینطور است. فقط در مورد رادو که امیدواریم برخی از این حقوق را به دست آوریم. گمشده را برگردان

باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا مبلغ 866 هزار یورو به بوژیدار رادوشویچ بدهکار است و با توجه به امضای قرارداد رادو با تیم جدید، احتمالاً 12 هزار دلار از طلب این بازیکن کسر خواهد شد. البته پرداخت جریمه دیرکرد سالانه و هزینه های قانونی بر عهده باشگاه پرسپولیس است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که پیش از این اعلام شده بود رضا درویش به همراه امیرعلی حسینی برای حضور در دادگاه CAS برای دفاع از حقوق باشگاه پرسپولیس در پرونده بوژیدار رادوشوویچ به سوئیس سفر می کند، این سفر از سوی مدیرعامل پرسپولیس لغو شده است تا رئیس امور بین الملل این باشگاه امروز به تنهایی راهی این کشور شود.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است با ارائه مدارک خود در مقابل دادگاه CAS تصمیم دروازه بان سابق کرواسی را لغو کند.

سفر مدیرعامل پرسپولیس به سوئیس لغو شد

مدیرعامل پرسپولیس درباره مدارکی که باشگاه برای شکستن رای در این مورد در اختیار دارد، گفت: دو تا پرداختی داشتیم که بازیکن با وجود اینکه دریافت کرده بود قبول نکرد و مدارک داریم و انشالله می گیریم. آنها را به ما ارائه دهید تا مبلغ را کاهش دهیم. یکی از شروط حضور در این دادگاه این است که شاید قبل از قطعی شدن رای، توافقی حل و فصل شود. شاید در این صورت بتوانیم کاری به سود باشگاه انجام دهیم تا این پول از جیب مردم و هواداران خارج نشود.

رضا درویش در گفتگو با محمدحسین میشاقی در تاپ فوتبال درباره علت لغو سفرش گفت: یکی از همکارانم قرار است به سوئیس برود اما دیدم لازم نیست و فردا جلسه داریم، بنابراین برای من بهترین است که اینجا باشم.”