سفید چغایی: منسوجات را به خاطر سکوت می بریم

سفید چقایی درباره دیدار مقابل نساجی مازندران گفت: مربی ما برای هواداران این تیم آماده است و برای نساجی زحمت کشید. بردن جام حذفی برای آقای ساکت کار بزرگی بود. اکنون او مربی ما است و ما دوست داریم با او کار کنیم. این ترخیص در عمل بارها مطرح شده است و آقای ساکت می گوید من از خانواده نساجی هستم و این ترخیص مهم نیست. اما برای من و هم تیمی هایم مهم است و می خواهیم در این مسابقه برای آقای ساکت با بیشترین قدرت بازی کنیم. ما سعی می کنیم بازی را ببریم و آن را به سرمربی خود تقدیم کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک تکنیکی هوادار تهرانی ابراز امیدواری کرد که تیمش در بازی این هفته مقابل نساجی به نتیجه مطلوب برسد و باعث خوشحالی سرمربی خود شود.

سفید چغایی: منسوجات را به خاطر سکوت می بریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی با نساجی فیم شهر برای ساکت حامی از اهمیت بالایی برخوردار است. تیمی که فصل گذشته توانست آنها را به قهرمانی جام حذفی برساند و ناکامی های زیادی را نیز متحمل شد. محسن سفیدچکایی، هافبک تکنیکی و گلزن هواداران که تک گل این هفته تیمش را به ثمر رساند، می گوید با نهایت قدرت و انگیزه تلاش خواهند کرد تا مقابل نساجی نتیجه بگیرند و باعث افتخار سرمربی خود شوند. او در ابتدا درباره گلی که به فروزان و گل سیرجان زد می گوید: حیف که بازی مقابل گل گهر را باختیم. خوب بازی کردیم و تیم خوب گل گهر را تحت تاثیر قرار دادیم. وقتی بازی را باختیم دیگر امتیاز من زیاد به چشم نمی آید. با این حال گلزنی برای گهر برایم جذابیت داشت و تا آخرین لحظه منتظر ماندم تا فروزان به ارسال واکنش نشان دهد تا ضربه من را بزند. من دقیقا روی هدف گل زدم و می توانستم با پاس یا پاس گل از کار خارج شوم، اما گل یک گل بود و من به گل رسیدم. من این را از دنی آلوز یاد گرفتم. او همیشه منتظر آخرین لحظه است و عجله ای برای تصمیم گیری نهایی نداشت.


سرویس خبر شماره: 1860743
02 ژانویه 1401 @ 11:39 ق.ظ |
329

0نقطه نظر

گل با گل غار را از دنی آلوز الگوبرداری کردم