سقوط تیم سابق ایتالیا در میان بمب و آتش سوزی (عکس)

برشا، که هواداران فوتبال تیمش را از دوران روبرتو باجو به یاد دارند، حداقل به پیروزی 1-0 در بازی برگشت نیاز داشت تا از سقوط به سری C جلوگیری کند تا آنها را به وقت اضافه بفرستد. دیمیتری بیستونی در دقیقه 74 اولین گل میزبان را به ثمر رساند و در حالی که می خواست با همین نتیجه به پایان برسد، آندره آ مرونی در دقیقه پنجم وقت اضافه گل تساوی را به ثمر رساند و در همان لحظه جنجال آغاز شد.

1882498

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار پلی آف بقا سری B بین برشا و کانزنزا به بدترین شکل ممکن به پایان رسید و ماسا داور مسابقه به دلیل پرتاب نارنجک های دودزا و هجوم هواداران به زمین مجبور به توقف کار شد.

در تونل ورودی رختکن درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم رخ داد که طی آن کارچیچ و ریگیونه از داور کارت قرمز دریافت کردند. در این بین پلیس وارد زمین شد و هواداران را به سمت سکوها هدایت کرد تا اینکه بازی پس از نیم ساعت از سر گرفته شد و خیلی سریع به پایان رسید تا برشا پس از 38 سال به سری C سقوط کند. البته این احتمال وجود دارد که نتیجه بازی امشب به 3-0 (به نفع میهمان) تغییر کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیم برشا در یک بازی جنجالی و پر حادثه به تساوی مقابل Conzenza رضایت داد تا به سری C سقوط کند.

سقوط تیم سابق ایتالیا در میان بمب و آتش سوزی (عکس)

بازی رفت دو تیم با نتیجه 1-0 به سود Konsenza به پایان رسید و در حالی که بازی برگشت با تساوی 1-1 و بقای Konsenza به پایان رسید، هواداران میزبان جنجال بزرگی را ایجاد کردند.

1882501

هواداران برشا که در این زمان از باز شدن درب تیم خود خشمگین بودند، با پرتاب موشک و هجوم به زمین، فضایی ترسناک ایجاد کردند. زمانی که داور متوجه شد جان بازیکنان حاضر در زمین در خطر است، بلافاصله آنها را به تونل کنار زمین منتقل کرد.

1882500


سرویس خبر شماره: 1941484
12 ژوئن 1402 ساعت 03:11 |
2.4K |

0نقطه نظر

خداحافظی برشا از سری B در شبی ترسناک