سقوط حریف ایران در جام جهانی در لیگ B اروپا

تیم ملی لهستان که در بازی اول مقابل ولز پیروز شد، در بازی برگشت با تیم ملی لهستان موفق شد از سد تیم ملی ولز بگذرد و در لیگ دسته اول اروپا بماند.درخشش روبرت لواندوفسکی و پاس گل. از این بازیکن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب دیدارهای هفته ششم گروه 4 لیگ ملت های اروپا، تیم ملی ولز که یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2022 است، به مصاف هم خواهد رفت. ورزشگاه کاردیف سیتی از ساعت 22:15 عصر یکشنبه (به وقت ایران) به مصاف تیم ملی لهستان رفت.

در دقیقه 58 آن بازی، لهستان با شوت زمینی کارول سویدرسکی روی توپ ارسالی از میانه میدان و پاس استثنایی لواندوفسکی که با حرکتی دراماتیک بین دو مدافع ولز داده شد، دروازه ولز را باز کرد و گرفت. برتری با آن یک گل


سرویس خبر شماره: 1845267
04 مهر 1401 ساعت 02:37 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

ولز در لیگ ملت ها بدون برد رفت.

تیم ملی ولز در پایان مرحله گروهی لیگ ملت های A اروپا با شکست یک بر صفر خانگی مقابل لهستان یک امتیاز با قعر گروه چهارم فاصله گرفت و به دسته پایین این رقابت ها سقوط کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی ولز در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با یک گل مغلوب لهستان شد.

سقوط حریف ایران در جام جهانی در لیگ B اروپا

ولز که به ستارگان خود از جمله گرت بیل می بالید، در بازی خانگی مقابل تیم ملی لهستان پس از چهار شکست و یک تساوی در مرحله گروهی لیگ ملت های یوفا، امیدوار به اولین پیروزی خود در این رقابت ها بود و به مرحله گروهی سوم صعود کرد. برای ماندن در لیگ ملت های A که برای آنها اتفاق نیفتاده است.