سقوط قهرمان سابق امارات با 13 امتیاز!

سرگئی ربروف سرمربی العین امارات به هواداران این تیم قول بازگشت به کورس قهرمانی را داد.

سقوط قهرمان سابق امارات با 13 امتیاز!

این تیم فردا در هفته نهم لیگ حرفه ای امارات در ورزشگاه هزا بن زاید میزبان خور فکان خواهد بود و با پیروزی مقابل تیم رده یازدهم تلاش می کند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد. سرگئی ربروف، سرمربی اوکراینی العین در نشست خبری مقدماتی پیش از این دیدار گفت: با وجود اینکه بازیکنان در دیدارهای قبلی ما پتانسیل واقعی خود را نشان ندادند، من به توانایی آنها اعتماد دارم. ما همیشه با بازیکنان جلساتی برگزار می کنیم. مسائل آنها باید حل شود.

ربروف اضافه کرد: لیگ امارات بسیار قوی است و قبلا هم توضیح دادم که در لیگ اوکراین یا مجارستان دو تیم برای قهرمانی می جنگند اما اینجا شرایط کاملا متفاوت است و پنج یا شش تیم برای کسب عنوان قهرمانی قبل از شروع آماده می شوند. سازمان لیگ اعلام کرد و برای بهبود وضعیت تیم های خود تلاش کرد. باز هم می گویم که این لیگ بسیار قوی است و همانطور که می بینید امتیازهای زیادی از دست دادیم اما اختلاف با رهبران فقط سه امتیاز است. حالا باید با هم کار کنیم و از هم حمایت کنیم تا قوی باشیم و تمام تلاشمان را بکنیم و با حمایت هواداران و حضور آنها در ورزشگاه با جدیت ادامه دهیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1851644
12 نوامبر 1401 ساعت 12:41 |
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مبارزه سرمربی اوکراینی زیر فشار منتقدان;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، العین امارات که فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای این کشور را از آن خود کند، پس از گذشت هشت هفته از فصل جدید، با 13 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

وی ادامه داد: همه ما نسبت به بازی های قبلی باید جدی تر و تمرکز بیشتری داشته باشیم و نه فقط در روز بازی، بلکه در تدارکات قبل از بازی ها نیز باید تمرکز داشته باشیم و کاملا مطمئن هستم که این قدرت را داریم. این کار را بکن. . نارضایتی هواداران از رتبه پایین تیم نسبت به فصل گذشته را درک می کنیم و تلاش خود را مضاعف می کنیم. در حال حاضر اختلاف العین با رتبه اول جدول تنها سه امتیاز است و به همین دلیل باید با تمرکز بیشتری در مسابقات شرکت کرد.