سلاح مخفی تنهاچ، دلیل درخشش کاسمیرو

اریک رمزی از زمانی که سرمربی هلندی به این باشگاه پیوست، به یکی از اعضای ارزشمند تیم ده هاچ تبدیل شده است.

این برزیلی از استقبال رمزی که به زبان اسپانیایی روان صحبت می کند و همچنین توانست به سرعت با برخی دیگر از بازیکنان خارجی باشگاه ارتباط برقرار کند، شگفت زده شد.

1882620

رمزی احتمالاً نقش مهمی را ایفا خواهد کرد اگر تن هاخ یونایتد را در دوران حضورش در اولدترافورد به اوج بازگرداند، اما اگر به زودی سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری شود، او را شگفت زده نخواهد کرد.

1882622



مجله اخبار فوتبال خارجی

رمزی در ژانویه تصمیم گرفت پیشنهاد بلکپول را رد کند پس از اینکه تن هاچ و مدیریت باشگاه به صراحت اعلام کردند که او را به دلیل ارزش بالایش متوقف خواهند کرد.

رمزی که در آستری، شهر کوچکی در نزدیکی مرز ولز به دنیا آمد، در سال 2013 در سن 21 سالگی از دانشگاه لوبورگ فارغ التحصیل شد و بلافاصله پس از ترک دانشگاه، جوانترین مدیر زیر 18 سال در سوانسی شد. .

رمزی که در برخی محافل به عنوان “سلاح مخفی” یونایتد شناخته می شود، به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین مربیان جوان فوتبال شناخته می شود.

قهرمانی شیاطین سرخ در جام اتحادیه در فوریه اولین موفقیت رمزی در سرمربیگری بود و اگر آنها منچسترسیتی را در فینال جام حذفی شکست دهند، می تواند دو برابر شود.

توانایی های او زیر نظر تن هاچ توسعه یافته است و او نقشی کلیدی در همه چیز از تمرین روزانه گرفته تا همکاری نزدیک با بازیکنان خارج از زمین بازی می کند.

رمزی در ابتدا به یونایتد پیوست تا به حل مشکلات اوله گونار سولسشر در دوران حضور سرمربی نروژی در این باشگاه کمک کند. او در ژوئیه 2021 پس از ترک پست قبلی خود به عنوان دستیار مربی زیر 23 سال چلسی به یونایتد پیوست.

1882621

او در نوامبر 2018 پس از اخراج سرمربی تیم اول به مدت 6 بازی، هدایت باشگاه را به صورت موقت بر عهده گرفت و پس از انتصاب دائمی سام ریکتس، همچنان در سمت خود باقی ماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در میان موفقیت های به دست آمده در این تیم، فردی در پشت صحنه حضور دارد که نقش کلیدی را ایفا کرد.

توانایی صحبت کردن به زبان دیگر چیزی است که به ندرت در مربیان بریتانیایی می بینید، اما منجر به رابطه نزدیک رمزی و کازمیرو شده است.

دیلی میل گزارش می دهد که کازمیرو در تابستان گذشته زمانی که رمزی با قراردادی 70 میلیون پوندی از رئال مادرید به یونایتد پیوست، از ملاقات با رمزی شگفت زده شد.

بخش بزرگی از حضور او در اولدترافورد توصیه‌هایی است که از سرمربی سابق یونایتد و سرمربی فعلی ایپسویچ، کایران مک‌کنا، که با او در دانشگاه لافبورو تحصیل کرده بود، دریافت کرد.

منچستریونایتد در این فصل پس از انتصاب اریک تن هاخ و همچنین خریدهای تابستانی از جمله کاسمیرو، پیشرفت قابل توجهی داشته است.

سلاح مخفی تنهاچ، دلیل درخشش کاسمیرو


سرویس خبر شماره: 1941562
12 ژوئن 1402 در 4:10 ب.ظ
816 امتیاز خبر

0نقطه نظر

او سه سال و نیم را در این باشگاه گذراند، جایی که قبل از مدیریت تیم زیر 18 سال، زمانی را با تیم زیر 21 سال گذراند. او سپس به باشگاه شهر خود، شروزبری نقل مکان کرد تا مدیر آکادمی و مربی آنها شود.

1882623