سلام به استقلال و پرسپولیس به فصل نقل و انتقالات!


سرویس خبر شماره: 2051292
7 تیر 1403 ساعت 01:27 |
27.9 هزار |

12نقطه نظر

شروع تابستان گرم با سه تمدید مهم

پنجره نقل و انتقالات تابستانی ایران از ساعاتی پیش آغاز شد.

سلام به استقلال و پرسپولیس به فصل نقل و انتقالات!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیش از آغاز رسمی نقل و انتقالات پیش فصل، پرسپولیس و استقلال اولین قدم را برداشتند و توانستند با تمدید قرارداد کار خود را آغاز کنند. و این حتی اگر چند روز پیش پرسپولیس با به خدمت گرفتن خوان کارلوس گاریدو و استقلال با ابقای جواد نکونام تکلیف کادرفنی خود را روشن کرد.

پرسپولیس ساعاتی پیش از باز شدن پنجره تابستانی تمدید قرارداد مرتضی پورعلیگنجی را رسمی کرد و وحید امیری با امضای قراردادی یک ساله به حضور خود در جمع سرخ پوشان تهرانی ادامه داد. از سوی دیگر آرمین سهرابیان مدافع آبی ها برای تمدید قرارداد به توافق رسید تا استقلال نیز رسما در نقل و انتقالات حضور داشته باشد.

2048164
آرمین سهرابیان با پیوستن به باشگاه استقلال قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کرد.
2048165
وحید امیری یک سال دیگر در پرسپولیس می ماند. شاید این گسترش، معرفی یک جدید پر سر و صدا باشد.
2048166
مرتضی پورعلیگنجی نیز سومین سال حضور خود را با پرسپولیس آغاز خواهد کرد. او مهره ای قابل اعتماد برای سرمربی اسپانیایی است.

البته علاوه بر اخبار رسمی و تایید شده، برخی اخبار غیررسمی و داغ حوزه خبری این دو تیم را تحت تاثیر قرار داده است. هواداران پرسپولیس با امید بیشتری به تمدید قرارداد مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر وارد پنجره تابستانی شدند و همچنین تردیدها در مورد جدایی بیرانوند بیشتر است.

با این حال، پیگیری اخبار مختلف مبنی بر جدایی عبدالکریم حسن، نگرانی هواداران پرسپولیس را به تب و تاب انداخته است. به نظر می رسد مسئولان قطری در تلاش هستند تا عبدالکریم را هر چه سریعتر به این کشور بازگردانند و در این زمینه با اعطای امتیازات مالی به قرمزها، به دنبال توافق با باشگاه پرسپولیس برای جذب عبدالکریم هستند.

2029319
مهم ترین خبر برای هواداران پرسپولیس، جدایی احتمالی ستاره قطری است.

پرسپولیس و استقلال در حالی وارد بازار نقل و انتقالات شده اند که تراکتور و سپاهان هنوز حرکت قابل توجهی در بازار نداشته اند. این دو تیم که مدعی قهرمانی هستند و به دنبال رقابت با پرسپولیس و استقلال هستند، همچنان جزو فعال ترین و در عین حال ثروتمندترین تیم های بازار هستند، اما تلاشی برای انجام آنچه مد نظر هوادارانشان است انجام نداده اند.

تراکتور با بازگشت محمدرضا زنوزی به ایران سرنوشت خود را رقم خواهد زد و احتمالا با ابقای تیم صاحب رسانه این باشگاه باید منتظر حمله قریب الوقوع سرخ پوشان تبریزی به بازار بود. این باشگاه سعی می کند این بار سرمربی خود را معرفی کند و سپس با خرید ستاره های سرشناس در مسیر نقل و انتقالات پیش برود.

2010954
محمدرضا زنوزی به عنوان ثروتمندترین مدیر اجرایی فوتبال ایران با تصمیم جدید خود در پنجره تابستانی تاثیرگذار خواهد بود.

در این بین نباید از یحیی گل محمدی و فولاد غافل شد که قصد دارند تیم پنجمی را برای قهرمانی ایران تشکیل دهند. فصل نقل و انتقالات با توجه به تعلیق طولانی لیگ برتر احتمالا با صبر و حوصله بیشتری از سوی مدیران، مربیان و بازیکنان همراه بوده است، اما در عین حال با توجه به تغییرات متعدد نیمکت ها باید منتظر اتفاقات جالبی نیز باشیم. انتقال رویدادها .

نکته جالب این است که بسیاری از تیم های لیگ برتری ایران نقل و انتقالات خود را به پایتخت انجام می دهند، بنابراین می توان تهران را مرکز معاملات فوتبال در تابستان نامید.

پنجره تابستانی فوتبال لیگ برتر ایران از امروز ۱۶ تیرماه آغاز شد و تا ۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی