سلتاویگو 1-2 رئال; فتح بالایدوس با دو پنالتی دوبل

رئال مادرید سپس بازی را کنترل کرد تا پس از 45 دقیقه ابتدایی بازی با همان گل به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم رئال مادرید می توانست فاصله را به دو گل برساند اما ضربه خوب لوکا مودریچ با واکنش بهتر دروازه بان سلتاویگو همراه شد.

در دقیقه 64 رئال مادرید یک پنالتی دیگر را به ثمر رساند. خطا روی رودریگو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. کریم بنزما همچنان پشت توپ بود که این بار ضربه او توسط دروازه بان سلتاویگو مهار شد.

پس از پایان بازی، تلاش سلتاویگو برای به ثمر رساندن گل تساوی بی نتیجه ماند و رئال مادرید دو ضربه پنالتی کریم بنزما را برد تا جایگاه خود را در بالای جدول ثابت کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دقایقی بعد رئال مادرید در کمال تعجب موفق شد یک پنالتی دیگر را به ثمر برساند. این بار خطا روی فرلاند مندی نقطه پنالتی را به داور نشان داد. بار دیگر کریم بنزما پشت توپ ایستاد اما برخلاف دفعه قبل موفق به گلزنی شد تا رئال پیش بیفتد.

رئال مادرید بهتر شروع کرد و در دقیقه 19 موفق شد اولین گل را به ثمر برساند. خطا روی آدر میلیتائو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. کریم بنزما پشت توپ ایستاد و دروازه سلتاویگو را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

دقایقی بعد سلتاویگو می توانست با بهترین بازیکن خود آسپاس به تساوی برسد اما ضربه ایستگاهی این بازیکن با واکنش فوق العاده تیبو کورتوا مواجه شد تا دروازه رئال مادرید بسته بماند.


سرویس خبر شماره: 1817755 |
13 فروردين 1401 ساعت 22:56 |
11,578 |

51نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید پس از شکست سنگین امشب در ورزشگاه بالایدوس به مصاف سلتاویگو رفت تا اینکه تعطیلات داخلی مقابل بارسلونا با نتیجه 2-1 به سود تیم میهمان خاتمه یابد.

در دقیقه 40 سلتاویگو موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. اما پس از بررسی صحنه مشخص شد آسپاس در موقعیت آفساید قرار دارد و به همین دلیل گل مردود اعلام شد.

در دقیقه 53 بالاخره سلتاویگو موفق شد گل تساوی را وارد دروازه رئال مادرید کند. تولیتو روی پاس خوب ژاوی گالان گلزنی کرد تا نتیجه 1-1 شود.

رئال مادرید در یک بازی سخت با نتیجه 2-1 سلتاویگو را شکست داد.