سلطه دیناموزاگرب با محرمی ادامه دارد


سرویس خبر شماره: 1844337
27 سپتامبر 1401 @ 23:51 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

این بازیکن حالا که مسابقات لیگ برتر کرواسی به دلیل فرا رسیدن روز فیفا متوقف شده است، قرار است در اردوی تیم ملی ایران حاضر شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دیناموزاگرب با حضور 90 دقیقه ای تیم ملی ایران مقابل لوکوموتیو زاگرب به پیروزی رسید.

سلطه دیناموزاگرب با محرمی ادامه دارد

یاران محرمی که از ابتدای فصل شکست نخورده و هشت برد و یک تساوی کسب کرده است، توانست در ادامه این حرکت خوب و پیروزی دیگری در دیدار مقابل لوکوموتیو زاگرب به دست آورد.

محرمی امشب هم مثل همه رویارویی های اخیرشان سخت کوش و جنگنده بود و علاوه بر عملکرد موثر در خط دفاعی، در فاز تهاجمی هم دوندگی زیادی داشت.

تیم فوتبال دینامو زاگرب در بازی رفت مقابل لوکوموتیو زاگرب با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و 28 امتیازی شد تا با 11 امتیاز و یک بازی بیشتر از هادوک اسپلیت در صدر جدول لیگ برتر کرواسی باقی بماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر کرواسی، تیم دیناموزاگرب که مانند دیدارهای گذشته صادق محرمی را در سمت راست خط دفاعی خود در اختیار داشت، از ساعت 19:45 امروز آغاز می شود. در ورزشگاه Kerančevičevo Ulici، مقام هشتم را در برابر لوکوموتیو زاگرب به دست آورد. .

صادق محرمی، ملی پوش ایرانی دیناموزاگرب، امشب با حضور 90 دقیقه ای مقابل لوکوموتیو زاگرب که در آخرین بازی های خود سه بازی ثابت انجام داده بود، در نهمین بازی خود در لیگ برتر کرواسی به میدان رفت.