سمت چپ و راست جنگ جاودانه استقلال و سپاهان!


کد اطلاعات: 2055278
27 جولای 1403 ساعت 04:17
1.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

نقل و انتقالات بزرگترین ستاره های فوتبال ایران:

استقلال و سپاهان علاقه خاصی به ستاره های در حال حرکت به عنوان مدافع کناری دارند!

سمت چپ و راست جنگ جاودانه استقلال و سپاهان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه انتقال مستقیم بین تیم های استقلال و سپاهان دو مدعی لیگ بیست و چهارم انجام شد و همه این نقل و انتقالات در خطوط کناری خط دفاع انجام شد.

در ابتدا میلاد زکی پور و سپس رامین رضاییان یکی از نقل و انتقالات مهم فوتبال ایران به استقلال پیوستند اما سپاهان دست نخورده ننشست و با جذب صالح حردانی، مدافع ملی پوش استقلال این انتقال را جبران کرد.

استقلالی ها فصل آینده مدافعان چپ و راست سپاهان را در اختیار خواهند داشت که فصل گذشته در ترکیب طلایی پوشان عملکرد خوبی داشتند و در بسیاری از صحنه ها با هماهنگی این دو بازیکن در فضای خالی قرار گرفتند و صاحب توپ شدند. این به نکونام اجازه می دهد تا راحت تر به سیستم 3-3-4 منتقل شود.

حضور صالح حردانی هم شرایط جالبی را برای سپاهان به وجود آورد تا بازیکنی که در تیم ملی استقلال خوش درخشید در تیم سپاهان بازی کند و اگر سپاهان بتواند ابوالفضل جلالی را که البته نظامی است هم جذب کند. این یک اتفاق جالب در تاریخ فوتبال ایران خواهد بود.

در گذشته استقلال و سپاهان بازیکنان زیادی را به این پست منتقل کردند، حضور همزمان خسرو حیدری و هاشم بیک زاده در سپاهان شرایطی شبیه به استقلال فعلی، علی حمودی، وریا غفوری و… ایجاد کرد. بازیکنانی در این پست در دو تیم بودند. سپاهان و استقلال حضور داشتند.

تقابل میلاد زکی پور و صالح حردانی در دیدار با سپاهان و حضور رامین رضاییان در آن سوی زمین یکی از جذابیت های دیدار استقلال و سپاهان در فصل آینده خواهد بود و بسته به پست های این بازیکنان خواهد بود. ، سرعت بازی سریعتر و هیجان انگیزتر خواهد بود!

مجله اخبار فوتبال داخلی