سمپدوریا 1-2 میلان: پیروزی برای روسونری در 10

پس از آن گل این بازیکنان سمپدوریا بودند که پیش افتادند و در دقیقه 11 چیزی برای گل نمانده بود اما ضربه فیلیپ ژوریچیچ به تیرک دروازه میلان برخورد کرد.
هر دو تیم حمله کردند و در دقیقه 24 این شارل دی کتلاوئر بود که گل دوم میلان را به ثمر رساند اما داور پس از استفاده از VAR گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.
بعداً این میلان بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، اما در دقیقه 39 این سمپدوریا بود که می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه سر رینکن به طرز خطرناکی از کنار دروازه مایک مانیان به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد این اولیویه ژیرو بود که می توانست با حرکت خوب تئو هرناندز برتری میلان را دو برابر کند اما واکنش خوب امیل آدرو دروازه سمپدوریا را بسته بود.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و این نیمه با همان گل به سود میلان به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان استفانو پیولی در این بازی تقریبا یک نیمه کامل را با یک بازیکن کمتر انجام دادند اما در نهایت توانستند سه امتیاز این بازی را به دست آورند.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال خارجی

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3 این رافائل لیائو بود که فرصت ضدحمله داشت اما ضربه او را الکس فراری مهار کرد.
دو دقیقه بعد، نوبت میزبان بود تا اولین موقعیت خطرناک خود را روی دروازه میلان ایجاد کند، اما ضربه والی مهدی لریس توسط پیر کالولو دفع شد و توماس رینکون نتوانست در برگشت از توپ استفاده کند.
حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 6 این میلان بود که اولین گل بازی را به ثمر رساند. وقتی رافائل لیائو توپ را به جونیور مسیاس داد و او با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد، یک حرکت تیمی عالی بود.

میلان در یک بازی خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 سمپدوریا را شکست دهد.

سمپدوریا 1-2 میلان: پیروزی برای روسونری در 10


سرویس خبر شماره: 1843134
20 سپتامبر 1401 در 01:16
200

0نقطه نظر