سناریویی که باعث می شود رونالدو در منچستریونایتد بماند/ روزهای خوب شیاطین سرخ در راه است

رونالدو به دنبال باشگاهی بود که بتواند به 5 مدال او در لیگ قهرمانان اروپا بیفزاید، اما هیچ توافقی محقق نشد. تنهاچ که احساس می کرد حضور رونالدو جو رختکن را به هم می زند، جدایی او را پذیرفت و او را در دو بازی اخیر از ترکیب اصلی کنار گذاشت. او همیشه مشتاق کار با فوق ستاره پرتغالی بوده است، اما همه چیز باید مطابق شرایط او باشد.

آنتونی به کازمیرو، تایرل مالاسیا، لیساندرو مارتینز و کریستین اریکسن پیوست و مارتین دوبراوکا، دروازه بان نیوکاسل نیز به صورت قرضی به تیم ملحق خواهد شد.

به همین دلیل آنها امیدوارند که رونالدو نظرش را تغییر دهد و در باشگاه بماند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پس از اینکه منچستریونایتد فصل گذشته را با کمترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر خود به پایان رساند، کریستیانو رونالدو قصد داشت از این تیم جدا شود. ایجنت او، ژرژ مندز، در تمام تابستان به دنبال یک باشگاه جدید برای رونالدو بوده و هنوز موفق نشده است.

اما از زمانی که منچستریونایتد پنجمین خرید خود را با خرید 85.5 میلیون پوندی آنتونی برزیلی از آژاکس تکمیل کرد، همه چیز تغییر کرد. و مقامات یونایتد امیدوارند که رونالدو پس از تماشای هزینه 207 میلیون پوندی باشگاه در پنجره نقل و انتقالات، رونالدو را ترک نکند.

شیاطین سرخ در دو بازی ابتدایی خود در لیگ شکست خوردند اما پیروزهای متوالی را مقابل لیورپول و ساوتهمپتون به دست آوردند. با این حال، در حالی که یونایتد در دفاع، هافبک و حالا با آنتونی در بال تقویت شده است، آنها همچنان فاقد یک گلزن در حد رونالدو هستند.