سناریوی آخرالزمانی در انتظار منچسترسیتی است!

سیتی روز دوشنبه بیانیه ای منتشر کرد و گفت که از این اتهامات شوکه شده اند و تمام تلاش خود را برای حل این اتهامات انجام خواهند داد.

1799750

ریچارد جولی بازیکن ایندیپندنت همچنین تاکید کرده است که انتظار کسر خاصی از سیتی ندارد که باعث شود این تیم به دسته پایین سقوط کند. او همچنین در اظهارنظری کنایه آمیز به لیورپول مدعی شد که بعید است که قهرمانی از سیتی گرفته شود و به لیورپول داده شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جیسون برت، خبرنگار تلگراف نیز مدعی است که این اتفاقات نشانه خوبی از جنگ بین باشگاه های لیگ برتری است. او معتقد است اتهامات علیه سیتی مایه شرمساری فوتبال انگلیس است و اگر درست باشد، آن باشگاه باید تا حد امکان جریمه شود.

1799751

اگر سیتی در این زمینه مقصر شناخته شود، احتمال سقوط آنها، حذف جام های آن باشگاه و پرداخت جریمه مالی سنگین وجود دارد.

پل هرست، روزنامه‌نگار تایمز نیز معتقد است که “آخرالزمان سیتی” بالاخره فرا رسیده است و همچنین می‌گوید که گواردیولا و بسیاری از ستاره‌های سیتی بدون شک در صورت اثبات ادعایشان در پایان فصل باشگاه را ترک خواهند کرد.

دکتر گرگوری یوآنیدیس، کارشناس حقوق بین‌الملل ورزش و وکیل سابق اتحادیه فوتبال انگلیس، گفت: اگر این کمیته مستقل تصمیمی علیه سیتی بگیرد، نمی‌تواند به دادگاه عالی ورزش شکایت کند.

با این حال، کارشناسان و افراد آشنا بر این باورند که سیتی نمی تواند از دفاع ها و روش هایی که برای شکست یوفا در یک نبرد قانونی در سال 2020 استفاده کرد، استفاده کند.

1799749

در این بین سران این باشگاه مدعی شده اند که مدارک لازم برای اثبات بی گناهی خود را در اختیار دارند و قصد دارند یک بار برای همیشه به این ماجرا و حواشی آن پایان دهند.

بارنی رونی، روزنامه‌نگار انگلیسی گاردین با انتقاد از عملکرد مدیران سیتی در سال‌های اخیر گفت: فوتبال مدت‌هاست که وضعیت داستانی خود را ترک کرده است. مجرم شناخته شدن سیتی در این پرونده ضربه ای به بسیاری از هواداران خواهد بود.”

او در مورد قهرمانی سیتی گفت: “این بستگی به این دارد که اتهامات چقدر جدی باشد و چه تعداد از آنها ثابت شود.” هر پرونده باید بر اساس شواهد جداگانه خود بررسی شود و بررسی این پرونده احتمالا تا پایان این فصل ادامه خواهد داشت.»

اتهامات وارده به سیتی و محرومیت هایی که در انتظار آنها است، آسیب های جبران ناپذیری به این باشگاه وارد می کند.

سناریوی آخرالزمانی در انتظار منچسترسیتی است!


سرویس خبر شماره: 1869256
29 بهمن 1401 ساعت 11:06 |
13 هزار |

5نقطه نظر

عنوان‌ها از سر گرفته می‌شوند، پپ و ستاره‌ها می‌روند

راب هریس گزارشگر اسکای اسپورت خاطرنشان کرد که سرمایه گذاری شیخ منصور و ابوظبی به سیتی قدرت پرداخت باورنکردنی و شاید جریمه کمتر تیم را داده است. سرمایه گذاری در ورزش را متوقف کنید.

لیگ برتر انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که منچسترسیتی بین سال‌های 2009 تا 2018 بیش از 100 تخلف مالی مرتکب شده است و یک هیئت مستقل این موضوع را بررسی خواهد کرد.