سناریوی بی رحمانه یوونتوس برای پوگبا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بر اساس گزارش های عجیب اما واقعی، باشگاه یوونتوس در حال بررسی شرایط فروش پل پوگبا و یا حتی فسخ قرارداد او است. هافبک 29 ساله فرانسوی در جولای 2022 از منچستریونایتد به یوونتوس بازگشت.

در دسامبر سال گذشته، پوگبا بدون انجام حتی یک بازی برای یوونتوس، 2.9 میلیون پوند از باشگاه ایتالیایی دریافت کرد. او در چهار فصل (2012-2016) چهار عنوان قهرمانی سری آ را به دست آورد و سپس با 89 میلیون به یونایتد بازگشت. ملی پوش فرانسوی پس از ترک اولدترافورد تصمیم به بازگشت به یووه گرفت اما این بازگشت چندان موفقیت آمیز نبود و حالا قرار است به پایانی نه چندان دوستانه برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به نظر می رسد پایان پل پوگبا در یوونتوس چندان دوستانه نبود.

    سناریوی بی رحمانه یوونتوس برای پوگبا

1798055
حال روزنامه دیلی میل به اسنادی دست یافته و مدعی شده است که باشگاه یوونتوس در حال بررسی احتمال جدایی این بازیکن در تابستان آینده است. فسخ قرارداد 130 هزار پوندی در هفته که تا سال 2026 اعتبار دارد، سناریوی دیگری است که اگرچه بعید است، اما یووه در حال بررسی آن است.

با این حال او در هفت ماه گذشته به دلیل مصدومیت های متعدد نتوانست برای بانوی پیر بازی کند. پوگبا پس از مصدومیت زانو و از دست دادن جام جهانی 2022 قطر به دلیل کشیدگی ران، نیاز به عمل جراحی داشت.


سرویس خبر شماره: 1868422
14 فوریه 1401 در 22:16
40 هزار |

7نقطه نظر

پیرزن به فکر خلاص شدن از شر ستاره هاست

مکس آلگری فاش کرد که این بازیکن همچنان از درد عضلانی رنج می برد که بازگشت قطعی او را به تاخیر می اندازد، زیرا نام او پس از مدت ها غیبت از یوونتوس مقابل مونزا نامگذاری شد.