سنت ستاره برای ترکیب اصلی وزن اضافه کرد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامان قدوس، ملی پوش ایرانی تیم فوتبال برنتفورد که سومین فصل حضور خود را در این باشگاه انگلیسی سپری می کند روز گذشته از اردوی تیم ملی در اتریش امتیاز خبرکرد و اولین تمرین خود را با وزنه و وزنه انجام داد. آموزش قدرت. .
سامان که یکی از بازی های مورد علاقه کی روش در جام جهانی 2018 بود و در هر سه بازی تیم ملی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، حالا با شرایطی متفاوت در اردوی این تیم ملی حاضر شده است.
قدوس اکنون به عنوان تنها لژیونر شاغل در لیگ برتر انگلیس در بین بازیکنان ملی شناخته می شود و به همین دلیل جایگاه او توسط سرمربی تیم ملی که خود زمانی به عنوان یکی از معروف ترین دستیاران این لیگ فعالیت می کرد ارتقا یافت. .
فرم بدنی فوق العاده قدوس به دلیل حضور در لیگ رقابتی انگلیس بدون شک یکی از نکات مثبت این بازیکن در تفکرات کارلوس کی روش خواهد بود. جایی که سبک فیزیکی بازی و دوندگی بالای این ستاره و البته شناخت کامل او از توانایی های بازیکنان تیم ملی انگلیس می تواند سامان را به بازیکن فیکس تیم ملی در جام جهانی 2022 تبدیل کند.
تاکتیک پرس تمام وقت تیم ملی در نیمه خانگی که مبتنی بر سبک دفاع در برابر حمله مورد علاقه سرمربی پرتغالی است، معمولاً توجه کادرفنی را از وینگرهای فانتزی گرفته تا بازیکنانی با قدرت بدنی بیشتر جلب می کند. برای حضور سامان در قطر و شاید حضور در لیست ثابت تیم ملی، سرمایه ای باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844533
29 شهریور 1401 ساعت 10:01 |
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هافبک تیم ملی فوتبال در اولین روز حضورش در اتریش تنها به بدنسازی مشغول بود.

سنت ستاره برای ترکیب اصلی وزن اضافه کرد (عکس)