سند اطلاع رسانی اختصاصی از مکاتبات الوکره و پرسپولیس؛ قیمت پیشنهادی برای برکناری عبدالکریم حسن 300 هزار یورو!


به گزارش خبروشی، احتمال جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس داغ ترین خبر فوتبال ایران در روزهای اخیر بوده است. پس از انتشار اخباری مبنی بر درخواست رسمی الوکره برای جذب عبدالکریم حسن در رسانه های ایران و قطر، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای جدایی این بازیکن قطری را تکذیب کرد و گفت:

این بازیکن یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و هیچ مکاتبه ای در این خصوص انجام نشده است.

ساعاتی بعد سایت رسمی باشگاه پرسپولیس صحبت های حسین بادامکی را منتشر کرد. بادامکی مدعی شد که نامه باشگاه الوکره بعدازظهر دیروز (چهارشنبه 15 تیرماه 6 خرداد) به دست باشگاه پرسپولیس رسیده و باشگاه بلافاصله با درخواست الوکره مخالفت کرده است.

در کنار این تایید و تکذیب باشگاه پرسپولیس، شایعه دیگری در رسانه ها منتشر شد که بر اساس آن الوکره پیشنهاد 800 هزار دلاری برای جذب عبدالکریم حسن داده است اما پرسپولیسی ها گفته اند دو میلیون دلار می خواهند!

اما سندی از مکاتبات دو باشگاه که به خزبرژی رسیده نشان می دهد که هیچ کدام از این موارد صحت ندارد.

پیشنهاد اولیه الوکره 300 هزار یورو است

سند اطلاع رسانی اختصاصی از مکاتبات الوکره و پرسپولیس؛  قیمت پیشنهادی برای برکناری عبدالکریم حسن 300 هزار یورو!

الوکره در نامه ای به تاریخ 25 ژوئن (سه شنبه 14 تیر) درخواست رسمی خود برای جذب عبدالکریم حسن را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد. در این درخواست باشگاه قطری 300 هزار دلار پیشنهاد می کند. الوکره در این نامه پس از پیشنهاد 300 هزار دلاری، 3 بند می افزاید:

  • این پیشنهاد تا چهارشنبه 3 جولای (13 تیر) رسمی و معتبر است.
  • این پیشنهاد زمانی معتبر خواهد بود که بازیکن تست های پزشکی را پشت سر بگذارد.
  • این پیشنهاد زمانی معتبر خواهد بود که بازیکن پیشنهاد باشگاه را بپذیرد.

سند اختصاصی اطلاع رسانی مکاتبات الوکره و پرسپولیس؛  قیمت پیشنهادی برای برکناری عبدالکریم حسن 300 هزار یورو!

در پاسخ، پرسپولیس در نامه ای به تاریخ 5 خرداد 2027 (احتمالاً نویسنده به جای 4 عدد بالاتر را 7 زده است) پیشنهاد العکره را رد کرد که دارای خطای جزئی است و اعلام می کند در نامه ای نیست. قادر به پذیرش این پیشنهاد

برنامه الوکره پس از رد پیشنهاد او، نامه عبدالکریم حسن و کمک فدراسیون فوتبال قطر!

باشگاه قطری مصمم است ستاره پرسپولیس را به کشور بازگرداند. در همین راستا این باشگاه هفته آینده پیشنهاد جدیدی برای جذب این بازیکن ارائه خواهد کرد. همچنین قرار است خود عبدالکریم حسن نیز نامه ای به پرسپولیس بفرستد و از باشگاه بخواهد که جدایی او را بپذیرد چرا که به دلیل مشکلات خانوادگی دیگر شرایط ادامه حضور در ایران را ندارد!

اگر پرسپولیس دوباره سینا الوکره را رد کند، این باشگاه فدراسیون فوتبال قطر را درگیر می کند تا از تمام توان خود برای بازگرداندن عبدالکریم حسن به کشور استفاده کند.

با تمام این تفاسیر و جزئیاتی که خبرزاشی از آن مطلع شده، کار پرسپولیس برای حفظ عبدالکریم حسن بسیار سخت است و می توان آن را غیرممکن دانست. روی دیگر سکه قطری ها حاضرند در ازای قبول جذب عبدالکریم حسن به پرسپولیس امتیاز بدهند.

پرسپولیس به سادگی می تواند با قطری ها برای استفاده از اسپایر کمپ قطر و قطر ایرویز برای حضور در لیگ نخبگان آسیا به توافق برسد و از این امتیازات برای فصل آینده بهره مند شود.

باید دید آیا الوکره رقم پیشنهادی در دومین درخواست جذب عبدالکریم حسن را افزایش می دهد یا اینکه از فشار خود این بازیکن برای جدایی راضی است و از فدراسیون فوتبال قطر کمک می گیرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال