سند جدید بارساگیت منتشر شد/ پای لاپورتا گیر کرده است

سند جدید بارساگیت منتشر شد/ پای لاپورتا گیر کرده است

نگررا در این فکس اشاره کرد که از سال 2003 با بارسلونا همکاری زیادی داشته، افرادی را برای رفع نیازهای این باشگاه استخدام و آموزش داده و به صورت انحصاری با آنها کار کرده و مشاوره های فنی زیادی به لاپورتا، روسل و بارتومئو داده است. او نگران و ناراحت است که پرداخت هایش متوقف شده است و از بارسا خواسته است که اعلام کند این اتفاق فقط بر اساس یک خطا رخ داده است و چنین موضوعی باید هر چه زودتر حل شود.

تمامی باشگاه های حاضر در لالیگا به استثنای رئال مادرید با انتشار بیانیه ای این اتفاقات و رفتارها را محکوم کردند و خواستار تحقیقات بیشتر شدند. گفته می شود مبلغی که بارسا به نگیرا پرداخت کرده بیش از هفت میلیون یورو بوده که 1.5 میلیون یورو آن در سه سال گذشته پرداخت شده است.

حالا ال موندو روز گذشته عکسی از فکس جدیدی که نگیرا برای باشگاه بارسلونا ارسال کرده بود منتشر کرد. او در این فکس ادعا می کند که پس از این همه سال همکاری و کاری که برای آنها انجام داده و اسرار مشترکی که دارند، نمی توانند دستمزد او را ندهند.

به نظر می رسد این فکس قبل از فکس دیگری که در ابتدا توسط ال موندو منتشر شده بود ارسال شده باشد که نسبت به همکاری بین دو طرف هشدار داده بود.

نکته جالب اینجاست که او در همان فکسی که در تاریخ 3 دسامبر 2018 ارسال شده، به تماس خود با روسای مختلف این باشگاه اشاره می کند و به طور مشخص از لاپورتا نام می برد.

در همین رابطه: جنجال جدید در باشگاه بارسلونا; افشای اسناد پرداخت رشوه به داور/دشمن شماره یک مسی دوباره متهم شد!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در روزهای اخیر فوتبال اسپانیا تحت تاثیر رسوایی جدی و بزرگ بارساگیت قرار گرفته است که شایعات زیادی در مورد رابطه بارسلونا و کمیته داوری لالیگا ایجاد کرده است.

جالب اینجاست که لاپورتا طی چند روز گذشته سعی کرده از این رسوایی بزرگ فاصله بگیرد اما انتشار این فکس می تواند همه چیز را به طور جدی تغییر دهد. وی بارها تاکید کرد که این ارتباط کاملا قانونی و صرفا بر اساس دریافت مشاوره بوده است.