سنگال با پنج بازیکن مقابل ایران دفاع کرد!

سیسه در پاسخ به احتمال تغییر سیستم تیم ملی سنگال گفت: بله، در بازی با حریفان این کار را انجام می دهیم. ما قبلاً سیستم 5-3-2 را امتحان کرده ایم. همه سیستم امروز ما را می شناسند. سیستم مورد علاقه ما 4-4-2 یا 4-3-3 است. ما بازیکنانی داریم که می توانند در این سیستم ها بازی کنند. ما با این سیستم قهرمان آفریقا شدیم.

سرمربی سنگال اعلام کرد که تیمش قصد دارد در بازی های دوستانه از سیستم دفاعی 5 نفره استفاده کند.

    سنگال با پنج بازیکن مقابل ایران دفاع کرد!

سرمربی سنگال همچنین درباره بازیکنان غایب خود در روز فیفا گفت: همانطور که می دانید ادوارد مندی تمرین را ترک کرده و غیبت او قطعی است. می خواستیم موسی نیاکت را در کنار خود داشته باشیم. بازیکنی مثل بولای دیا باید از فردا تمریناتش را از سر بگیرد. انتظار می رود اسماعیل سار نیز برگردد اما همانطور که می دانید نوح فادیگا در دسترس نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آلیو سیسه سرمربی موفق تیم ملی سنگال در پایان تمرین روز گذشته این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات مختلف پاسخ داد. تیم او توانست با سیستم 4-4-2 قهرمان آفریقا شود و به جام جهانی راه یابد. حالا خبرهایی مبنی بر احتمال تغییر سیستم این تیم در بازی های دوستانه پیش رو مقابل بولیوی و ایران و تست سیستم های مد نظر کادرفنی برای جام جهانی منتشر شده است.

وی ادامه داد: یعنی ابتکار عمل بیشتری در این سیستم داریم. سیستم 4-4-2 به ما اجازه داد تا با کرپین دیاتا و اسماعیل سار در جناحین و بولای دیا و سادیو مانه در خط حمله گل های زیادی به ثمر برسانیم. تعادل و شتاب زیادی به ما داد. ما در این سیستم گل های زیادی زدیم. حالا به جام جهانی می رویم. درست است که ذهنیت ها متفاوت است، اما جام جهانی چیز دیگری است.

سیسه خاطرنشان کرد: «این بدان معنا نیست که ما لزوماً با این سیستم شروع به بازی خواهیم کرد. اما، من فکر می کنم در طول مسابقه، این سیستمی است که شاید بتوانیم آن را اتخاذ کنیم و همانطور که گفتم، زمان کمی برای کار روی آن داریم. هدف از این دیدارهای دوستانه این است که بتوانیم به این سیستم برگردیم.

سرمربی شیرهای ترانگا ادامه داد: شاید سنگال در آنجا کمتر از قاره آفریقا محبوبیت داشته باشد. اگر دقت کنید و همانطور که گفتم ما در سیستم 5-3-2 بازی می کنیم. در آخرین بازیمان مقابل رواندا در 15 دقیقه آخر با این سیستم بازی کردیم. ممکن است یک نوع سیستم ما باشد، اما درست است که سیستم مورد علاقه ما نیست. منظورم این است که بله، امروز بعدازظهر تیمی وجود دارد که اینطور تکامل یافته است.


سرویس خبر شماره: 1844756
30 سپتامبر 1401 در 03:19 ب.ظ
11.8 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

سیسه آرنج تیمش را در جام جهانی آزمایش خواهد کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی ایران و سنگال 14 مهرماه در اتریش به مصاف یکدیگر خواهند رفت. قهرمانان قاره آفریقا این روزها در اورلئان، شهری در 100 کیلومتری پاریس تمرین می کنند.