سنگ دفاعی تخت جمشید بر دوش ناصر حجازی نشسته است (عکس)


سرویس خبر شماره: 2050529
3 تیر 1403 ساعت 12:53 |
1.6 هزار |

2نقطه نظر

برگی از تاریخ؛

خداحافظی جعفر کاشانی در یکی از بازی های شهرورد انجام شد.

سنگ دفاعی تخت جمشید بر دوش ناصر حجازی نشسته است (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک سال پس از دربی معروف شش گله ای که پرسپولیس را در دربی برتری داد، قرمزها به مصاف تاج (استقلال) رفتند. این بازی برگشت دور برگشت لیگ پرسپولیس بود و آبی ها بازی رفت را با گل حسن روشن به پایان رساندند.

پرسپولیس در این دیدار با گل اسماعیل حاج رحیمی پور از حریف پیش افتاد و نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم صفر ایرانپاک که بهترین گلزن دربی تا اینجای کار است، گل دوم پرسپولیس را نیز به ثمر رساند تا شاگردان رایکوف در آستانه شکست تلخی قرار بگیرند.

البته تا پایان بازی غلامحسین مظلومی برای تیمش گلزنی کرد اما پرسپولیس در نهایت با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. این دیدار برای مدافع مستحکم ارتش سرخ جعفر کاشانی بازی ویژه ای بود. او در پایان مسابقه با بر دوش الله واردی به میدان رفت تا برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

در این بین ناصر حجازی دروازه بان تیم حریف جلو آمد و جعفر کاشانی را بدرقه کرد تا در مراسم بزرگداشت جعفر کاشانی شرکت کند و با وجود شکست تیمش در این دیدار رشادت های خود را نشان دهد.

جالب اینجاست که جعفر کاشانی چندین سال بعد به عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد و تا زمان مرگش مسئولیت فوتبال را برعهده داشت.

2046855

مجله اخبار فوتبال داخلی