سن دیگو پادرس پاور بات نلسون کروز

طبق سایت های شرط بندی MLB، تیم های San Diego Padres +120 برای پیروزی در NL West هستند. اضافه کردن یک چوب قدرتی مانند نلسون کروز شانس آنها برای برنده شدن در بخش را به خوبی نشان می دهد.



https://sportslens.com/news/san-diego-padres-sign-power-bat-nelson-cruz/ منبع:

او در طول مبارزات انتخاباتی 2022 یک فصل ضعیف را با واشنگتن نشنالز تحمل کرد. کروز در نهایت تنها 0.234/.313/.337 را با OPS 0.651 و 10 هوم ران در 124 بازی کاهش داد. با این حال، این بازیکنی است که تنها یک سال از کلابینگ 32 بازی خانگی بین دوقلوهای مینه سوتا و تامپا بی ریز حذف شده است. کروز در سال 2021 نیز یک ستاره آل است. شاید بازی برای یک مدعی در سن دیگو به نلسون کروز کمک کند تا به عقب برگردد.

نلسون کروز می تواند با مت کارپنتر که اخیراً در سن دیگو نیز قراردادی امضا کرده است، جوخه بسازد. کارپنتر یک ضربه زن چپ دست است که در درجه اول با ضربه زدن راست دست روبرو می شود. در همین حال، توانایی کروز در زدن توپ با دست چپ از سمت راست، نویدبخش خوبی برای پادرها است. کروز ممکن است مدتی را در خارج از زمین ببیند. اما این مرد 42 ساله برای یک نقش DH در این مقطع از حرفه خود بهترین گزینه است.

گفته می شود که سن دیگو پادرس و نلسون کروز بر سر قراردادی یک ساله به توافق رسیده اند.

پیش از این شایعه شده بود که سن دیگو به این بازیکن کهنه کار منتخب علاقه مند است، اما هیچ چیز رسمی نبود. این معامله گزارش شده به پادرس ها یک دست راست دست می دهد که می تواند در نقش ضربه زننده از روی نیمکت بیرون بیاید.