سهرابیان: مطمئن باشید استقلال امسال جبران می کند


سرویس خبر شماره: 2051232
6 جولای 1403 ساعت 20:58 |
10000 امتیاز خبر|

48نقطه نظر

برای موفقیت در لیگ و آسیا باید تیم خوبی بسازیم

آرمین سهرابیان پس از دیدار با مدیران استقلال و تمدید قرارداد، بر تشکیل تیمی قدرتمند برای حضور در فصل آینده تاکید کرد.

سهرابیان: مطمئن باشید استقلال امسال جبران می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرمین سهرابیان اولین تمدید استقلال برای فصل جدید است. مدافع آبی پوش یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشت که تمدید آن نیازمند توافق طرفین بود. به همین منظور وی عصر امروز از ساختمان باشگاه امتیاز خبرکرد و قرارداد خود را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

سهرابیان در ابتدا درباره ادامه حضورش در استقلال گفت: بله، خدا را شکر قراردادم دو سال دیگر تمدید شد. خوشحالم که در خدمت باشگاه بزرگ استقلال هستم. امیدوارم امسال در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

او گفت تیمش برای فصل آینده کار سختی خواهد داشت. بله شرایط سخت است اما فکر می کنم امسال می توانیم تیم بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم. به خصوص با توجه به مالک جدیدی که وارد شده، فکر می کنم شرایط بسیار بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

او گفت مصدومیت نابهنگامش اجازه نداد در پایان فصل برای استقلال بازی کند.: متأسفانه با وجود شرایط خوبی که در فصل قبل داشتیم، به دلیل مصدومیت شدید نتوانستم به شرایط خوب خود ادامه دهم و ضرر زیادی کردم. من می توانستم در آن هفته ها حضور داشته باشم و به استقلال کمک کنم اما متاسفانه نشد و این مصدومیت به من ضربه زد. الان شرایطم خوب است و آماده شروع فصل پیش رو هستیم.

او می گوید تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال می کند: بله، هر روز تمرین می کنم تا پاهایم در شرایط خوبی باشد و قهرمانی را قوی شروع کنم.

مدافع استقلال درباره مطالبات فصل قبل خود و اینکه آیا این خواسته ها برای قرارداد جدید است یا خیر، صحبت کرد.: متاسفانه این مشکل حل نشده است. ما برای فصل قبل 50 درصد مطالبات داریم اما قول هایی داده ایم که تا دو هفته دیگر مطالبات فصل قبل را پرداخت کنند و همچنین امیدواریم این اتفاق بیفتد.

سهرابیان گفت: پس از واگذاری استقلال تصور می شد با واگذاری به هلدینگ خلیج پرس مشکلات این تیم برطرف شود اما ظاهرا این اتفاق نیفتاد.: بالاخره هلدینگ تازه وارد شده و نیاز به زمان دارد تا تثبیت شود. ما هم امیدواریم. شرایطی که شاهد آن هستیم رو به بهبود است و قطعا وضعیت ما نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است.

وی با توجه به اینکه خیلی ها معتقدند حق استقلال فصل قبل ربوده شده است، پاسخ داد: فصل گذشته بچه‌ها با جان و دل جنگیدند و من فکر می‌کردم که کارمان را خوب انجام دادیم، اما در جاهای دیگر داستان‌هایی اتفاق افتاد و اتفاقات غیرفوتبالی رخ داد که باعث شد ما قهرمان شویم و هواداران را شرمنده کنیم. اما امسال شرایط فرق می کند و امیدوارم تیم خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در آسیا تشکیل دهیم.

1972929

او پاسخ داد که هواداران استقلال معتقدند دیگر جای بهانه ای وجود ندارد و این تیم باید فصل آینده قهرمان شود و در آسیا نتیجه بگیرد.: 100% همینطور است. استقلال آنقدر بزرگ است که این تیم باید هر سال قهرمان شود. ما هم تلاش می کنیم تا ابتدا هواداران را خوشحال کنیم و بعد باعث افتخار باشگاه استقلال شویم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که برخی از دوستان قدیمی اش به این تیم برمی گردند، ابتدا پاسخ داد: “سازمان بهداشت جهانی؟” و وقتی خبرنگاران درباره افرادی مثل زکی پور صحبت کردند، سهرابیان پاسخ داد: «من با بچه ها در ارتباط هستم. پیشنهاداتی وجود دارد و انشاالله به استقلال کمک خواهند کرد. »

در نهایت سهرابیان گفت: شایعات زیادی درباره ادامه حضور نکونام در استقلال وجود دارد و آبی ها فصل آینده نیز با او ادامه خواهند داد.: آقا جواد را خیلی دوست دارم چون مربی ای است که واقعا زحمت می کشد، تلاش می کند و صد درصد توانش را می دهد. او هم در تمرینات و هم در مسابقات مراقب بازیکنان و هواداران است و قطعا می تواند نتایج سال قبل را جبران کند و امسال به موفقیت دست پیدا کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی